مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ماهیت کشف ناشدنی فوتون ها یکی از مشکلات دستیابی به پردازنده های کوانتومی می باشد. محققان استرالیایی توانسته اند با مالتی پلکسینگ فضایی، علاوه بر مالتی پلکسینگ جفت فوتون با تقویت مناسب، از تقویت همزمان نویز خروجی جلوگیری نمایند. حاصل تلاش این محققین در مقاله ای که به تازگی در مجله ی Nature Communications به چاپ رسیده است، قابل دستیابی است.


دانلود مقاله


نظرات  (۵)

سلام . نمونه سوال درس کوانتوم الکترونیک دارید ؟
سلام و خسته نباشید
ببخشید من در تکمیل ظرفیت مالک اشتر مهندسی الکترواپتیک برای مصاحبه معرفی شدم خودمم ترم دوم ارشد آزادم الان ذهنم مشغوله نمیدونم برای مصاحبه برم یا نه ارزش رفتن رو داره یا نه؟؟
مثلا ادامه تحصیل دکترا سراسری, بنظرتون ارشد اینکه کجا خوندی مثلا دانشگاه  آزاد تاثیر داره که آزاد باشی یا سراسری؟
لطفا راهنمائی کنید.
پاسخ:
سلام. رفتن به مصاحبه ضرری نداره. مخصوصا این که تحصیل در دانشگاه دولتی مزیت خیلی مهمی برای ادامه تحصیل هستش!
سلام دوست عزیز من اولین باره میام تو وبت تکمیل ارشد فوتونیک تبریز از گروه برق قبول شدم می خواستم ببینم همین رو ادامه بدم یا گرایشم رو به مخابرات نوری تغییر بدم تشکر
پاسخ:
سلام. این موضوع بستگی به علایق شخصی خودتون داره. اما از لحاظ محتوا خیلی تفاوتی ندارن. در واقع مخابرات نوری شاخه ای از فوتونیک محسوب میشه.
سلام ببخشیددوباره مزاحم شدم این مایکروویونوری شریف همان مهندسی فوتو هست یافرق داره
پاسخ:
سلام. میشه گفت زیرمجموعه ای از فوتونیک هستش !
ممنونم از راهنمائیتون
دوباره شرمنده، شما میدونید مصاحبه روچه موضوع هایی هست؟
و بازم شرمنده بنظرتون اگه قبول شم درسایی که آزاد خوندم رو معادل سازی میکنن یا نه؟ خیلی ممنونممم
پاسخ:
خواهش میکنم. مصاحبه از هر مبحثی در مورد فوتونیک میتونه باشه. البته بیشتر از پایان نامه تون میپرسن.
در مورد معادل سازی بنده اطلاعی ندارم!