مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دانلود حل تمرین های دستی کتاب فوتونیک صالح

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ب.ظ


از اینـــجا دانلود کنید


از اونجایی که حل تمرین کتاب فوتونیک صالح وجود نداره، تصمیم گرفتیم حل تمرین های دستی دوستان رو براتون روی سایت قرار بدیم.
2 نکته:
1- هیچ کدوم از این حل ها رو صد در صد تضمین نمی کنیم.
2- به علت این که عکس ها با موبایل گرفته شده و ممکنه کاملا خوانا نباشه، پیشاپیش از کیفیت پایین تصاویر عذرخواهی می کنیم. فصل یک و دو و سه  از نظر کیفیت  پایین هستند، چون تصاویر با موبایل گرفته شده. اما فصل پنج و شش اسکن شده هستند.
                                                                                                                           با سپاس

پ.ن: حل تمرین ها توسط  باشگاه دانشجویان ایران
۹۲/۰۹/۲۵
المیرا میلانی

نظرات  (۶۶)

  خیلی ممنون
kheyli mamnun

مرسی .

حل تمرین اپتیک غیر خطی بوید را دارید؟

پاسخ:
 درود
 به زودی همین جا  آپش میکنم البته بعضی از فصل هاشو .اگه از دوستان بتونم پیداش کنم و اسکن کنم .

خیلی ممنون

سلام
یه سوال
برای درس لیزر پیشرفته از روی چه کتابی درس می دهند؟
پاسخ:
سلام. معمولا از کتاب silfvast.
سلام
ببخشید شما میدونید چجوری میتونم جواب تشریحی کنکور ارشد فوتونیک چهارسال اخیر رو پیدا کنم؟ متاسفانه انتشارات راهیان ارشد تا سال ۸۸ رو داره و مجموعه کنکورهایی که سازمان سنجش پخش میکنه با جواب کلیدیه
پاسخ:
سلام. متاسفانه منم جایی رو سراغ ندارم که از سال 88 به بعد رو داشته باشه !

سلام

آیا در آزمون فوتونیک ، ثابت ها مانند ثابت پلانک و جرم سکون پروتون و ... داده میشوند یا باید حفظ باشیم؟

پاسخ:
سلام. معمولا این داده ها رو میدن. هرچند که تقریبا همه این داده هایی رو که شما اسم بردید حفظ هستن !
سلام. ترجمه کتاب فوتونیک صالح رو دارید؟
با تشکر
پاسخ:
سلام. ترجمه ی 5 فصل اول رو دارم فقط
میشه بهم بدید. اگه میشه برای دانلود بذارید رو سایتتون. خیلی ممنون که جوابمو دادین
من مرتب به سایتتون سر میزنم تا شاید ترجمه 5 فصل اول کتاب صالح رو که گفتید دارید، بتونم دانلود کنم
بازم ممنون از وقتی که میذارید
پاسخ:
سلام. اجازه ندارم که رو سایت بذارمش. ایمیلتونو بذارید تا براتون بفرستم.
با عرض سلام و ادب. ebook فوتونیک صالح و سیلفواست( silfvast) رو می خواستم لطفا. ترجیحا زبان اصلی.  با سپاس فراوان
پاسخ:
سلام. ایمیلتون رو چک کنید !
با عرض سلام و خسته نباشید.
لطفا ترجمه کتاب فوتونیک صالح رو واسه من هم ایمیل کنید.

تشکر فراوان
بازهم سلام
من ساعت به ساعت چک میل میکنم به امید اینکه ترجمه رو که گفتید رو بدست بیارم. لطفا امیدم رو نا امید نکنید. منتظر پاسختون هستم. اگه تمایل ندارید واسم ترجمه را واسم ارسال کنید ، لطفا بهم بگید الکی چک میل نکنم.
از اطلاعات خوب وبلاگتون هم تشکر می کنم.

پاسخ:
سلام. متاسفانه فایلش رو پیدا نمیکنم دوست عزیز. البته 5 فصل اول ترجمه شده فقط !

منتظرم

خواهشا بفرستید

سلام دوستان
من ترجمه فصل اول کتاب صالح رو به شدت نیاز دارم. اگه کسی داره لطفا دریغ نکنه! آخه من رشتم اپتیک نیست ولی واسه یه کاری حتما باید فصل اول این کتاب رو بخونم ، ولی از ازش چیزی نمی فهمم.
تشکر
این همه دانشجوی فوتونیک، یعنی تا حالا یکی حتی فصل اول کتاب فوتونیک صالح رو هم که یه کتاب مرجع هست، ترجمه نکرده واسه من بفرسته؟
من ترجمه فوتنیک صالح را شدیدا نیاز دارم کسی داره برام بفرسته
سلام میشه اگه فایلی از کتاب فیزیک لیزر پیشرفته دارین برام بزارین ممنون
پاسخ:
سلام. کتاب کدوم نویسنده رو؟
سلام هر کتابی که دارین از فیزیک لیزر پیشرفته ومکانیک کوانتوم پیشرفته و تئوری و تکنولوژی ساخت ادوات نوری هم کتاب و فایلی دارین برام میزارین لطفا من ترم اولم
برام نفرستادین !!!!
سلام خوبین ؟میشه لطفا کتاب تئوری وتکنولوژی ساخت ادوات نوری s.m.sze رو واسم بفرستین خیلی احتیاج دارم و نمیتونم کیر بیارم
به شدت بی کیفیت....
سلام
من حل تمرین کتاب اپتیک غیر خطی بوید رو میخوام
ممنون میشم واسم ایمیل کنید  یا اینجا آپلود کنید
ممنون
سلام لطف می کنیدتمارین فصول 10و11صالح روبذارید؟
پس چراجوابموندادید؟توروخداکمکم کنید.
پاسخ:
در حال حاضر تنها نسخه موجود ما همینه فقط !
سلام می خواستم ببینم اصلن حل المسائل فوتونیک صالح وجودداره؟زبان اصلی یافارسی؟
وجودداره یانه؟راستی ترجمه اون چی؟
پس چراجوابموندادید؟
پاسخ:
تنها نسخه ی موجود ما همینه. موفق باشید !
سلام تراخدا ترجمهالکترونیک کوانتمی ارشدفیزیک اتمی فصل۲۱صالح رامیخواهم میشودکمکم کنید2
سلام.ممنون از مطالبتون.میخواستم لطف کنید و حل تمرین فوتونیک رو برام بفرستید.خواهشا برام بفرستید.ممنون
سلام حل تمرین بقیه فصل ها رو ندارین؟
پاسخ:
سلام. تمام فصول رو داریم. اما دسته بندی نکردیمشون هنوز !
با سلام،میشه ترجمه ی کتاب الکترونیک کوانتومی صالحو برام بفرستین،خیلی ممنون میشم از لطفتون
با عرض سلام و خسته نباشید.
لطفا ترجمه کتاب فوتونیک صالح رو واسه من هم ایمیل کنید.
متشکرم


سلام
لطف کنید ترجمه 5 فصل اول رو واسم بفرستین
ممنون
سلام ممنون ازتمرین ها،فقط من تمرین های فصل 6 به بعد رو میخواستم امکانش هست برام ایمیل کنید؟خییییییلی لازم دارم و هیچ جا پیدا نکردم
saba.ezzatvar@gmail.com
پاسخ:
سلام. متأسفانه حل تمرین تمامی فصول رو ندارم !
خواهش میکنم همه فصل هارو واسه من بفرستید واقعا لطف میکنین من تا فردا صبح شدیدا احتیاج دارم
میشه بقیه فصل هارو بفرستین ایمیلم؟خواهش میکنم خیلی لازمه
saba.ezzatvar@gmail.com
من فقط امیدم به شماست لطفا بقیه فصل هارو برام بفرستین ممنون میشم!احتیاج دارم تا صبح
خواهش میکنم
saba.ezzatvar@gmail.com
میشه جواب بدین ؟بخدا خیلی احتیاج دارم

لطفا اگه میشه تمرین های همه فصلهارو برام ایمیل کنین خواهش میکنم!
خیلی ضروریهsaba.ezzatvar@gmail.com
ممکنه هرفصلی رو که دارین بفرستین؟؟ همون هم خیلی کمکه ممنون میشم شدیدا بهشون احتیاج دارم ازفصل 6 به بعد هرچی داشتید بدین لطفا واقعا ممنون میشم ایمیل هم فرستادم خدمتتون منتظرم 
هرفصلی رو که دارین بفرستین, من حل تمرین هاشو خیلی نیاز دارم,ممنون 
پاسخ:
فرستادم براتون !
جوابمو بدید دیگه,بخدا خیلی لازم دارم هیچ جا پیدا نکردم تنها امیدم شمایین که بفرستین ایمیلم خواهش میکنم
ممنون واقعا,کدوم فصل هاست؟
ممنون کدوم فصل ها هست؟؟
واقعا لطف کردید
سلام ممنون از کمکتون تمرین ها عالی بود فقط شما فرمودین که حل همه فصول رو دارید!من فصل های 7 و 8 و 9 و 15 و 16 و 17 رو میخوام،امکانش هست بفرستین؟؟
اونایی که دادین خیلی کمکم کرد ولی دنبال اینا هم هستم ،واقعا ممنون اگه بفرستین
میشه جواب بدین؟من فقط امیدم به شما و این سایته!واقعا ممنون میشم این 6تا فصل رو برام بفرستین خواهش میکنم هزینه ای هم داشته باشه پرداخت میکنم
پاسخ:
دوست عزیز بحث هزینه نیست. من همین رو دارم الان !
نمیتونین پیدا کنین؟ به خدا خیلی احتیاج دارم
یا جایی رو اگه میدونین هست معرفی کنین من پیدا کنم ,یا کسی که داره,خیلی مهمه وگرنه مزاحم شما نمیشدم
ممکنه بقیه فصل ها رو هم پیدا کنید؟ آخه به یکی گفتین همشو دارین خیلی خوشحال شدم و ازتون اینارو خواستم!
خیلی ممنون میشم 
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۷ ممنون میشم جواب بدین
میشه جواب بدین؟؟ خیلی لطف میکنین اگه بقیشم پیدا کنین 
کسی رو سراغ ندارین که اون فصل هارو داشته باشه من ازشون بگیرم؟ خیلی لازمه
سلام ترجمه ی 5 فصل رو برای منم بفرستید ممنون میشم.
با سلام و خسته نباشید. امکانش هست که اگر ترجمه ای از کتاب فوتونیک ( هر تعداد فصل که دارین) و همچنین حل تمرین سوالات داخل فصل را برام بفرستین. من رشته ام فوتونیک نیست ولی این ترم این درسو دارم و درس برام سنگینه. ممنون از کمکتون:)
با سلام و خسته نباشید. امکانش هست که اگر ترجمه ای از کتاب فوتونیک ( هر تعداد فصل که دارین) و همچنین حل تمرین سوالات داخل فصل را برام بفرستین. من رشته ام فوتونیک نیست ولی این ترم این درسو دارم و درس برام سنگینه. ممنون از کمکتون:)
من دانلود کردم ولى باز نمیکنه چرا؟؟ فرمتش چیه؟؟
سلام
لطفا میشه جواب آخرین سوال فصل اول کتاب صالح رو بفرستین؟ همون که ماتریس انتقال لنز استوانه ای رو میخواد. خیلی واجبه ممنونم.
با سلام و احترام 
ترجمه کتاب کوانتوم ترانسپورت اتم تا ترانزیستور از داتا رو ندارین. 
پاسخ:
سلام. خیر، ندارم !
چرا باز نمیکنه برا من:(

سلام اگه میشه بقیه فصل هارو واسه منم بفرستین این هفته امتحانشو دارم ترتیبش مهم نیست خودم پیداشون میکنم فقط بفرستین :(

لیزر سیلفست رو هم هرچی ازش دارین فرقی نمیکنه بی زحمت واسم بفرستین

خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم

سلام
حل تمرین اپتیک غیر خطی بوید را دارید؟
لطف می کنید برام بفرستید،خیلی نیاز دارم.
ممنون
پاسخ:
سلام. ندارم متاسفانه !
سلام
میشه حل تمرینات فوتونیک صالح رو طوری بزارید که قابل خوندن باشه؟
اصلا واضح نیست.
ممنون 
کیفیت عکسای حل تمرین صالح خیلی پایینه
سلام 
میشه لطف کنید ترجمه هر تعداد فصل از کتاب مبانی فتونیک صالح رو که دارید برام بفرستید.
از خوندن متن انگلیسی واسه فهم مطلب خسته شدم. 
کمک بزرگی میکنید بهم.
ممنون از سایت خوبتون
سلام.
من دنبال حل مسائل اپتیک غیر خطی هستم ممنون میشم کمکم کنید.
پاسخ:
سلام. متاسفانه ندارمش !
سلام میشه ترجمه کتاب فوتونیک صالح برام بفرستین خیلی ضروریه