مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 94

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ


 از دوستانی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 در مجموعه فوتونیک شرکت کردند، تقاضا داریم تا درصدها، معدل موثر و رتبه خود را در بخش نظرات ثبت کنند تا به سایر داوطلبان که در سالهای آتی قصد شرکت در آزمون ارشد فوتونیک رو دارند، کمکی کرده باشیم. برای همه شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم !


۹۴/۰۲/۲۲
رضا ارکانی

نظرات  (۷۶)

سلام مغناطیس:8.33 الکترونیک:38 زبان:42 معدل:15.58 رتبه:201 بااین رتبه روزانه تبریز قبول میشم؟ خواهش میکنم جواب بدین
پاسخ:
سلام و عرض تبریک. با کمی خوش شانسی میتونید روزانه تبریز قبول بشید !
آقا رتبه من 128 شده. آیا می تونم دردانشگاه های تهران قبول بشم.اگه نه تبریز چطور؟
سلام من با 53 درصد زبان /25درصد مدرن/5درصدمعناطیس /فک کنم9درصوکوانتوم /134فنونیک کجاها شانس قبولی دارمم؟؟ 
سلام
من رتبم 121 شده آیا امکان قبولی در دانشگاه های تهران رو دارم یا نه؟
سلام 
زبان 63 مدرن 25 مغناطیس 4 کوانوم 35 رتبم شده 80 نمی دونم چکار کنم آیا علم و صنعت ارزش رفتن داره؟ بعد بهشتی علم و صنعت قوی تره یا مالک اشتر؟
لطفا خواهشا جوابمو بدید.میخواستم ببینم با 167 الکترواپتیک و 168 فوتونیک مالک اشتر روزانه قبول میشم؟
سلام من رتبه ام فوتونیک 15 و اپتیک 12 شد.
معدل موثر 15.16 کارشناسی الکترونیک هستم.
اما درصدها
زبان 64.44
مغناطیس 16.67
کوانتوم سفید
مدرن 5
الکترونیک 76.67
اپتیک  6.67
البته خودم فکر میکردم الکترونیک 90 درصد زده باشم!
زبان 48.89
الکترو 3.33
مدرن 13.33
کوانتوم 3.33
معدل 14.12
رتبه
390 فوتونیک
376 الکترواپتیک
جایی قبول نمیشم :(
سلام اقای ارکانی
بنده این وبگاه را دنبال می کردم ولی هیچ وقت نظر نگذاشتم.

اقا دیگه جواب ها اومد
بنده 25 فوتونیک شدم.

به امید خدا شهید بهشتی قبولم اگه مشکلی خاصی پیش نیاد .

این هم درصد ها برای کمک به انسان های بعد ما     D:
زبان                    41.11
الکترومغناطیس     6.67 !
مدرن                  36.67
کوانتوم               25.00
الکترونیک            46.67

معدل هم بالای 15 !!!!

پاسخ:
سلام. ممنونم از لطفتون. براتون آرزوی موفقیت دارم !
سلام میخواستم بدونم بین فتونیک تحصیلات تکمیلی زنجان و خوارزمی و الزهرا کدوم بهتره ؟خواهش میکنم جواب بدین
پاسخ:
سلام. زنجان و خوارزمی بهتر هستن به نظرم !
سلام و خسته نباشید

ببخشید با رتبه 32 امکان قبولی در دانشگاه شهید بهشتی را دارم؟ ممنون میشم اگرپاسخ دهید. با تشکر
سلام روزتون بخیر 
رتبه فوتونیک من 61 شده به نظر شما کجا قبول میشم؟
ممنون

سلام؛


زبان 50

الکترومغناطیس 8/33

فیزیک مدرن 25

کوانتوم 18/33

الکترونیک 6/67

معدل 13/34

رتبه فوتونیک 121

 به نظر شما کجاهارو می تونم انتخاب کنم ؟

پاسخ:
سلام. به جز بهشتی و علم و صنعت برای بقیه ی دانشگاهها شانس قبولی دارید. موفق باشید !
سلام اقای ارکانی پست گذاشته بودم جوابمو ندادید.میشه خواهشا جوابمو بدید.با 167 فوتونیک و 165 الکترواپتیک روزانه مالک اشتر قبول میشم؟
پاسخ:
سلام. درصدهاتون؟!
سلام

زبان 54.44
الکترومغناطیس 8.33
مدرن31.67
کوانتوم 8.33
اپتیک و الکترونیک سفید

رتبه ام 151 فوتونیک و 164 الکترواپتیک

بنظرتون با این رتبه کجا میشه قبول شد ؟
راجع به دانشگاه کاشان چیزی میدونید ؟  سطح کارشون چطوره ؟
ضمنا مطالب وبلاگتون خیلی مفیدن!تشکر و خسته نباشید!
پاسخ:
سلام. فقط یکی از اساتید دانشگاه کاشان رو میشناسم. تقریبا تمام دانشگاههای شهرستان شانس قبولی دارید. موفق باشید !
سلام با رتبه ی 139 امکان قبولی فتونیک خوارزمی دارم؟ زبان 53/مدرن 25/ مغناطیس 5/کوانتوم 9
پاسخ:
سلام. احتمالش زیاده دوست عزیز. موفق باشید !
سلام خسته نباشید .
ممنون میشم اگه جواب بدید 
با رتبه 47 احتمال اینکه بهشتی بیارم هست و یه سوال دیگه اینکه بین دانشگاههای علم و صنعت و تبریز و زنجان کدوم بهتره؟
زبان 42.22
مغناطیس 6.67
مدرن 40
کوانتوم 31.67
الکترونیک .3313
پاسخ:
سلام
 بهشتی رو  بله .
 تبریز قطب فوتونیکه  و به مراتب بهتره.
 برقرار باشید

سلام

زبان:45.56

مدرن:23.33

کوانتوم:6.67

مابقی:سفید

فوتونیک:258

الکترواپتیک:226

معدل موثر:18.12


من درصدامو گفتم

شما هم لطف کنید بگید با این رتبه + سهمیه شاگرد اولی

چقدر شانس قبولی در دانشگاه

1.بهشتی

2.مالک اشتر

3.علم و صنعت دارم؟

لطفااااااا جواب بدید


پاسخ:
سلام
 متاسفانه فکز نمیکنم  تو این دانشگاه ها شانس قبولی داشته باشید .
زبان38
مغناطیس:5
کوانتوم:13.33
مدرن:27
الکترونیک:9
167فوتونیک و 165 الکترواپتیک.خواهشا جواب بدید روزانه مالک اشترو میتونم بیارم؟

پاسخ:
سلام. متاسفانه برای روزانه مالک اشتر شانستون کمه تا حدودی. موفق باشید !
درضمن آقای ارکانی معدل موثرم هم 16.35 هست.خواهشا جواب بدید.اگر مالک اشتر نمیارم کجاها بهتره که بزنم؟
پاسخ:
دانشگاه تبریز خوبه به نظرم. بستگی به محل سکونتتون داره !
من شنیدم امتیاز شاگرد اولی در بعضی جاها رتبه رو یک سوم یا کمتر میکنه( هرچند میدونم فرمول محاسبه اش این نیست) با این حال شما مطمئنید؟
لطفا این بار هم سوال بی جواب ندارید 
پاسخ:
در مورد امتیاز شاگرد اولی اطلاع دقیقی ندارم. موفق باشید !
مغ : 20
مدرن : 53
کوانتم : 52
زبان : 33
الکترونیک : سفید
معدل : 11.7

رتبه : 49

دکتر قمی به نظر شما مناسب است برای استاد راهنمایی؟
پاسخ:
سلام و عرض تبریک. دکتر قمی که استاد خوبی هستن، اما شما باید ببینید علایق پژوهشی خودتون چه موضوعاتی هستن !
اصلاحیه : کوانتم 25 زدم.
بنده میدونم که علایق پژوهشیم به ایشان مربوطه.
ولی برای بنده مهم هست که استاد برا دانشجو وقت بزاره و اخلاق هم داشته باشه
Salam
Zaban 51.11
Meghnatis _1.6
Modern 30
Quantom 55
Rotbe fotonik 61
Be nazare shoma koja ghabul misham?
پاسخ:
سلام. احتمال داره بهشتی قبول بشید. موفق باشید !
سلام 
شما اطلاع دارید بهشتی و علم و صنعت و مالک اشتر و شیراز پارسال روزانه حداکثر تا چه رتبه ای گرفتن؟ حدودا؟
 سپاسگزارم اگه جواب بدید
پاسخ:
سلام. برای پارسال رو دقیقا نمیدونم!
حدودا هم نمیدونید؟
برای سال قبلشو چطور؟
پاسخ:
بهشتی حدود 60، علم و صنعت حدود 70.
سلام دوستان من دانشجوی فوتونیک دانشگاه بهشتی هستم. توصیه اکید می کنم به دانشجویان الکترونیک، رشته فوتونیک اصلاً برای این دوستان مناسب نیست. به ویژه فوتونیک دانشگاه بهشتی. این دوستان مطمئناً با ورود به این رشته با مشکلات زیادی روبرو میشن....
سلام. وقت تون بخیر. ببخشید  با 355  فوتونیک کجا میتونم بیارم؟
پاسخ:
سلام. به دوستانی که کارنامه هاشون رو میذارن تا سایر دوستان استفاده کنن، پاسخ داده میشه. موفق باشید !
سلام.با این درصد ورتبه تبریز روزانه می تونم قبول بشم
الک ۷۶.۸ درصد
زبان ۳۵.۶ درصد
مغناطیس ۱.۶۶-
بقیه صفر
رتبه فتونیک ۱۲۸ 
پاسخ:
سلام و عرض تبریک. به امید خدا روزانه تبریز قبولید !
سلام با رتبه 77بهشتی قبول میشم؟
دانشگاه تبریز خوبه یا علم و صنعت؟
ممنون
پاسخ:
سلام و عرض تبریک
 بهشتی رو نه  متاسفانه دوست عزیز
در مورد تبریز و علم صنعت خوب بودنش به محل سکونتتون بستگی داره .
اهل تبریزم
ولی اعتبار دانشگاه علم و صنعت میگن بیشتره
موندم کدوم رو اول بزنم
پاسخ:
اگر اهل تبریز هستید، بدون هیچ شکی تبریز رو بزنید !
ببخشید زیاد سوال میپرسم
کدوم گرایش فوتونیک خوبه؟
فیزیک،الکترونیک،مخابرات؟
پاسخ:
گرایش خوب بر حسب علاقه شما مشخص میشه. من به شخصه الکترونیک رو بیشتر میپسندم. موفق باشید !
زبان 35.5
اکترومغناظیس 15
مدرن 29
کوانتوم 27
بقیه سفید
رتبه 96
ایا علم و صنعت روزانه  و یا خواجه نصیر روزانه قبول میشم ؟؟
پاسخ:
سلام و عرض تبریک. خواجه نصیر؟؟؟
با سلام به همه دوستان علی الخصوص مدیر وبلاگ
میخواستم ببینم با رتبه 52 بدون سهمیه فوتونیک و معدل موثر 14.80 احتمال قبولی روزانه بهشتی فوتونیک چند درصده؟ درصدهام اینطورن: زبان 68.89 ، الکترومغناطیس 8.33 ، مدرن 1.67 ، الکترونیک 55 و بقیه سفید بودن. ممنون از وبلاگ مفیدتون و جوابتون 
پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون. به احتمال خیلی زیاد قبولید. براتون آرزوی موفقیت دارم !
سلام
زبان 44.44  
مغ 1.66-
مدرن 5
کوانتوم 28.33
الکترونیک سفید
رتبه در سهمیه 387،بدون سهمیه 395،معدل موثر 13.54
میخواستم بدونم شانس قبولیه روزانه رو در چه دانشگاههایی دارم؟!باهنر کرمان و یا دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان قبول میشم؟
هر چه زودتر پاسخ دهید ممنونتان میشم!
پاسخ:
سلام. شانس قبولی روزانه کرمان و ماهان رو تا حدودی دارید. موفق باشید !
من خیلی عجله دارم واسه اینکه بفهمم قبول میشم یا نه!اگه میشه زودتری جواب بدهید!
سلام خسته نباشین.. با رتبه 57 و درصدای زبان 45 مغناطیس 11 جدید 40 و کوانتوم 26 چند درصد احتمال داره شهیدبهشتی قبول بشم؟ با تشکر
پاسخ:
سلام. بله به نظر من احتمال قبولی هست. موفق باشید !
زبان 15
مغناطیس 5
مدرن 22
کوانتوم 7
الکترونیک 54
رتبه فوتونیک 134 اپتیک 127
ایا شانس قبولی در تحصیلات تکمیلی زنجان و یا روزانه تبریز رو دارم؟در مورد مالک اشتر چطور؟
پاسخ:
سلام. مالک اشتر رو شاید دعوت به مصاحبه بشید، اما احتمال قبولیتون ضعیفه. زنجان و تبریز قبولید. با آرزوی سربلندی !

سلام با رتبه 124فوتونیک و112اپتیک روزانه مالک اشتر قبول میشم به نظرتون از انتخاب های مالک اشتر هردو رو روزانه بزنم یا یکی روزانه یکی شبانه ؟روزانه کاشان چطور؟

زبان 34، مدرن41، کوانتوم 6، الکترونیک 15

ممنون میشم زودتز جواب بدید

پاسخ:
سلام. برای روزانه کاشان و مالک اشتر تا حدودی امید هست. موفق باشید !
سلام مجدد ممنون که پاسخ دادید معدل من 18:34 است حالا به نظرتون دو انتخاب مالک اشتر رو روزانه بزنم یا یکیشو شبانه انتخاب کنم ؟ احتمال قبولی در روزانه دانشگاه شیراز چطور؟
پاسخ:
سلام. انتخابهاتون کاملا بستگی به علایق شخصیتون داره. موفق باشید !
با سلام دوباره
ممنون که جواب دادید
یه سوال دیگه داشتم در مورد خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی
آیا به رتبه 52 فوتونیک تعلق میگیره؟ و اگه ممکنه از وضعیتش یکم بگید. میشه توش درس خوند؟
خیلی ممنون میشم اگه اینجا یا به ایمیلم جواب بدید.
سلام رتبه 22
درصد هایی که میگم گرد شده هستن
زبان 48
مغناطیس 27
کوانتوم 30
مدرن 22
الکترونیک 12
سلام آقای ارکانی. من رتبم 80 شده قبلا درصدامو گفتم.
واقعا مرددم گه آیا علم و صنعت رو انتخاب کنم یا نه؟ با توجه به این که شما بهشتی خوندید میخوام بدونم آیا بین بهشتی و علم و صنعت تفاوت فاحشی وجود داره یا نه همش خیاله .... یعنی خیلی متفاوتن ؟؟؟ از نظر کاری چطوریه؟ بچه ها معمولا جایی جذب میشن یا  باید پارتی داشت و دانشگاه فرق نداره؟ منی که پارتی ندارم بهتره کدوم دانشگاه درس بخونم تا شانس کار پیدا کردن داشته باشم. آخه اینقدر در مورد علم و صنعت بد شنیدم که نمی دونم چکار کنم. میگن فقط دو تا آزمایشگاه داره ... دکتری هم که نداره... دانشگاه بهشتی اینقدر بهتر از علم و صنعت هست که یک سال دیگه درس بخونم و کنکور بدم؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید هنوز انتخاب رشته نکردم  
پاسخ:
سلام. تفاوت این دو دانشگاه که در زمینه ی فوتونیک واقعا فاحشه. اگر قصد دکتری خوندن در ایران رو دارید، بعد از بهشتی، تبریز رو انتخاب کنید. براتون آرزوی موفقیت میکنم !
واقعا خدا رو شکر که سایتی هست که سوالامون رو می پرسیم و ممنون از گرداندگان سایت بخصوص شما آقای ارکانی . این سوال رو جواب ندادید. از نظر کار چی بچه های بهشتی جای مشغول بکار میشن مثلا استادشون معرفی شون کنند به مثلا انرژی اتمی و ...
پاسخ:
از لطفتون ممنونم. خب بالطبع موقعیت شغلیتون بیشتر خواهد بود. اما این که بخواید برای قبول شدن در بهشتی یک سال پشت کنکور بمونید، سوالیه که خودتو باید جوابشو بدید !
بی نهایت ممنون
سلام و تشکر بخاطر پاسخ ها.
در شناور فوتونیک 56 شدم و اپتیک سی و خورده ای..و رشته الکترونیک هستم و دو سه تا سوال داشتم.

میخوام فوتونیک رو انتخاب کنم.و با توجه به توضیحاتتون متوجه شدم بهتره شهید بهشتی رو بالاتر از علم و صنعت انتخاب کنم.انتخاب رشته هنوز  فرصت داره.

ساکن شیرازم و شیراز گرایش فیزیک میگیره. به نظرتون شیراز رو اول بزنم یا بهشتی رو؟ گرایش ها خیلی از هم دورند؟

سوال دوم اینکه تفاوت بعضی ها که پسوند نوشته با عنوان نظری یا عنوان تجربی منظور چیه؟

سوال سومم اینکه از نظرات متوهج شدم که مالک اشتر هم دانشگاه خوبیه و من الان مالک اشتر اصفهان رو میتونم انتخاب کنم و گذاشتمش اواخر لیست، میخواستم بدونم اگه مالک اشتر رو بالا بذارم و قبول شیم و مصاحبه رد شیم دیگه اولویت های بعدی از بین میرند؟ با تشکر
پاسخ:
سلام. بدون هیچ شکی اول بهشتی رو انتخاب کنید. بعد از اینکه قبول شدید، بر حسب علاقه ای که دارید با یکی از اساتید پروژه میگیرید. پیروز باشید !
سلام بچه ها اونا ک انتخاب اولشون رو شهیدبهشتی ز چقدره دن میگن..ببینیم احتمال قبولی ؟
سلام آقای ارکانی خیلی فکر کردم و مشورت با افراد مختلف به این نتیجه رسیدم هیچ چیزی تضمینی برای هیچ چیزی نیست درس خوندن در بهشتی تضمینی برا موفقیت نیست همینطور که فهمیدم شخصی که فتونیک بهشتی خونده و حالا رفته شغل ... و شخصی که علم و صنعت خونده و رفته انرژی اتمی ... به قول استادم ممکنه آدم توی بهشتی باشه و نتونه از اون همه امکانات استفاده کنه و شخصی در علم و صنعت باشه و از دو آزمایشگاه نهایت استفاده رو بکنه ....البته منظورم به شما نیست ها کلی گفتم .... پس من زدم علم و صنعت...
سلام من امسال میخوام کنکور فوتونیک بدم.رشته مم فیزیکه.واسه اینکه یه نتیجه قابل قبول بیارم و یه رتبه خیلی خوب بگیرم به نظرتون چیکار باید بکنم؟؟/
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۲ مریم پارسال
سلام اقای ارکانی و همه...
قابل توجه ان دسته از دوستان که تبریز میخان...دانشگاه تبریز پارسال فقط تا ۱۶۷ برداشت.
اما یه سال قبلترش بچه ها میگفتن تو کلاسشون دویست و هشت اینایی هم بوده...
به هرحال نتایج هرسال متغییره... 
من پارسالم ۱۶۸ اوردم... امسالم باز همونو اوردم البته درصدای پارسالم خیلی بیشتر از امسال بود.. پارسال که نشد که قبول شم. ایشالا امسال.

زبان ۴۶
مدرن ۳۱
الکترونیک ۱۸

کوانتوم ۳
مغ سفید
اپتیک -۱.۶
رتبه ی الکترواپتیکمم ۱۴۵
پاسخ:
سلام. ممنون که کارنامه ی خوتونو گذاشتید تا دوستان دیگه هم استفاده کنن. امیدوارم موفق باشید !
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۷ مریم پارسال
اقای ارکانی با توجه به این سیل عظیم تبلیغاتتون در مورد دانشگاه تبریز... فک کنم امسالم باز مردود خاهم ماند....
و یه سوال از بچه های زیر صد...
مدرن رو از رو چی یا چیا خوندین؟
من که قبول نمیشم حداقل کمی از منابعتون بگین تا از الان برا سال بعد بخونم بلکه طلسم را شکستیم...
خاهشن دوستانی که مغناطیس زبان کرانتوم و مدرن رو درصدای بالایی زدین نام منابعتونو به اشتراک بذارین...
باسپاس فراوان
برای کوانتوم مغناطیس و مدرن بین مدرسان و پارسه هرکدوم رو که خوشتون میاد بخونید البته من پارسه رو  میپسندم. سخت گفته اما حجمش کمه. اما مدرسان زیاد گفته ولی قابل فهم تره و مخصوصا مثال های آخر فصل که تست های سالهای قبله خیلی جالبن ... البته من که درصدام خوب نشد چون استرس داشتم  
سلام
چطور میشه با رتبه زیر 60 واسه دانشکاه مالک اشتر دعوت به مصاحبه نشی ولی با رتبه 100دعوت بشن؟
پاسخ:
سلام. چه عرض کنم !!!
الکرونیک 51 
زبان 33
مغناطیس 5
کوانتوم 23
مدرن سفید

رتبه 85 فوتونیک  - 75 اپتیک


سلام آقای ارکانی.
من با رتبه 48 دعوت به مصاحبه مالک اشتر شدم! ( به این معنا که طبق توضیحات دفترچه رشته های قبل مالک اشتر را قبول نشدم)
یعنی با رتبه 48 بهشتی قبول نشدم؟
حالا گیرم بهشتی قبول نشوم علم و صنعت هم قبول نبودم؟ آخه مگه میشود؟

پاسخ:
سلام. فکر نمیکنم اینطور باشه. از سازمان سنجش بپرسید حتما !
متاسفانه با رتبه 48 قبول نشدم.
دفترچه اینگونه گفته...
دانشگاه مالک اشتر چگونه است؟
یکم توضیح زیادی بدید!!
توضیح نمیدین؟؟
سلام ناشناس 
نترس من با 53مالک دعوت به محاسبه نشدم،فکر نمیکنم شما نتونین تهران قبول بشین
انشااله بهشتی میبینمتون،البته شاید
سلام ارشد.
مشکل اینجاست که رتبه های بالا به مصاحبه دعوت نشدند و فقط بنده که معدلم پایینه دعوت شدم.
احتمالا تاثیر معدل بوده
حیف... از رویای بهشتی رسیدم به برزخ مالک اشتر
سلام ناشناس ینی چی؟ مگه قبل از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه میکنن؟ اصولا تا 52 باید بهشتی و علم و صنعت قبول بشن
امسال مالک اشتر اعلام کرده سه نفر اول هم ورودی و هم رشته رواستخدام می کنه... یکی از بچه ها که شانسی استخدام وزارت دفاع شد میگفت جدیدا حتی بچه های شریف رو هم سخت بر میداره  پس شانس بچه های مالک اشتر تو استخدام بیشتره ... اگه مالک اشتر رو بعد از بهشتی زدید و بهشتی رو بیارید مالک اشتر حذف میشه حتی اگه مصاحبه قبول شده باشید
سلام ناشناس.
امکانش هست که معدلت رو بگی تا بدونیم معدل بد منظورت چیه؟
سلام ناشناس.
امکانش هست که معدلت رو بگی تا بدونیم معدل بد منظورت چیه؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۰ حمید امراللهی
12
سلام دوستان

رتبه فوتونیک 19   الکترواپتیک 31

زبان          87.78
مغناطیس      30
مدرن             10
کوانتومی   3.33
الکترونیک 18.33
اپتیک        سفید

معدل موثر 12.55

میدونم اگه تو دوره ی کارشناسی تلاش میکردم و معدلمو بالا میبردم میتونستم تک رقمی شم!

اما میخوام اینو به دوستایی که دارن واسه 95 میخونن بگم که اگه معدلتون پایینه و یا حتی تو دانشگاه خوبی کارشناسیتونو نگرفتین بازم میتونین با تلاش و انگیزه یه رتبه ی عالی بیارین و از اینجا به بعد زندگی و سرنوشتتون رو تغییر بدید! همیشه وقت واسه جبران هست! (توکل کنین و برید جلو همه ی کاینات دست به دست هم میدن تا شما به هدفتون برسین)
از دوستان کسی می دونه نتایج نهایی کی اعلام میشه؟
با سلام آقای علیرضا ممکن است بفرمایید چه مراجعی برای کنکور مناسب هستند.
با آرزوی توفیق برای جنابعالی

البته اگر آقای ارکانی هم راهنمایی بفرمایند بسیار ممنون میشوم. من کارشناسی الکترونیک هستم و اینکه اگر از حالا شروع کنم میتوانم نتیجه بگیرم؟ با تشکر فراوان از اینکه این بستر را جهت راهنمایی فراهم کردید.
سلام
خسته نباشید : رشته ام فیزیک مهندسی است
میخواستم ببینم برای فتونیک از کدوم درس شروع کنم به خوندن
مممنووووون
پاسخ:
سلام. تقریبا تمامی دروس رو باید با هم پیش ببرید. پیروز باشید !
با سلام
درصدای من:
زبان  45
مدرن 38
الکترونیک 3
کوانتوم 5
معدل موثر 15/80
 رتبم 209 شده
آقای ارکانی شیراز قبول میشم؟!!!!
تو رو خدا جواب بدین
سلام آقای ارکانی.خواهش میکنم جواب بدید.من با ناامیدی کامل نسبت به رتبم انتخاب رشته کردم .به نظرتون امکان قبولی من در دانشگاه های روزانه وجود داره؟کدوم دانشگاه ها؟
زبان 45
مدرن 20
کوانتوم 5
الکترونیک 10
بقیه  سفید

ممنون میشم جواب بدید

ببخشید رتبمو یادم رفت بگم.رتبم 253 فوتونیک هستش
پاسخ:
برای روزانه هم شانس خوبی دارید. موفق باشید !
سلام. خسته نباشید. ممکنه من با رتبه 49 شهید بهشتی قبول نشم! انتخاب دوم زدم علم و صنعت و پشیمونم که اینکارو کردم!

پاسخ:
سلام. به امید خدا بهشتی قبولید دوست عزیز. موفق باشید !
سلام و عرض ادب . 
اقای ارکانی می دونین جواب نهایی کی میاد؟
پاسخ:
سلام. تا جایی که بنده میدونم هفته ی آینده !
واقعا ممنون از یه استرس بزرگ نجاتم دادید :)

باسلام خدمت مدیر وبلاگ.من دانشجوی فیزیک هستم میخواستم کنکور فوتونیک بدم همه درسای فوتونیکو پاس کردم به جز الکترونیک.میخواستم ازتون بپرسم الکترونیکو هم بخونم یانه؟اگه آره از کدوم کتاب؟درضمن میخوام مخابرات تبریز قبول بشم.خواهش میکنم جواب بدین
پاسخ:
salam dooste aziz, bebakhshid ke farsi type nemikonam. be nzare man baraye electronic vaght nazarid, chon zamane ziadi tool mikeshe ta betoonid mosallat beshid behesh. movaffagh bashid !
باعرض سلام وخسته نباشید.دیروز یه سوال ازتون پرسیدم ولی هنوز جوابشو ننوشیتین.خواهش میکنم لطف کنید سریعتر جواب بدید