مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 94

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

 بنا بر اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 94 در روز دوشنبه نهم شهریور اعلام خواهد شد. با آرزوی موفقیت و سربلندی برای دوستانی که در آزمون امسال در مجموعه فوتونیک شرکت نموده اند، خواهشمندیم با ذکر رتبه و رشته محل پذیرفته شده در بخش اعلام نظرات این پست، دوستانی را که در آینده قصد شرکت در این آزمون را دارند، یاری نمایند.

نظرات  (۳۰)

ممنون از اطلاع رسانی بروزتون
شرکت زرین صنعت آلپ تولید کننده پکیج زمینی
سلام نتایج بلاخره اومد من با رتبه 600 هیچی قبول نشدم
سلام رتبه 80 شبانه علم و صنعت قبول شدم
باسلام و ارزوی توفیق به همه داوطلبان.
 من با رتبه 128 دانشگاه تبریز گرایش مخابرات روزانه قبول شدم. اولویت اولم الکترونیک بود ولی تو اون قبول نشدم.
انتخاب چندمتون علم و صنعت بوده؟؟؟ بعد از دانشگاه تبریز و شیراز و بهشتی؟؟
با رتبه 47 شهید بهشتی قبول شدم :-)
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۳ مهندس اپتیک و لیزر
سلام با رتبه 53 شهید بهشتی قبول شدم
با سلام خدمت دوستان و آقای ارکانی
من در کمال تاباوری با رتبه ی 253 فتونیک دانشگاه صنعتی شیراز قبول شدم.
نظرتون در مورد این دانشگاه چی هستش آقای ارکانی؟لطفا جواب بدید.ممنون میشم.
دانشگاه صنعتی شیراز الویت 5 من بوده
پاسخ:
با سلام و عرض تبریک. حقیقتش شناخت چندانی از دانشگاه صنعتی شیراز ندارم.
منظورتون از "در کمال ناباوری" چی بود دقیقا؟!
ممنون بابت تبریک آقای ارکانی
چون حتی فکرش را هم نمیکردم با این رتبه(253) بتونم روزانه فتونیک قبول بشم ...الان که فتونیک شیراز اونم روزانه قبول شدم باورم نمیه.واقعا انتظارشا نداشتم.
به نطرتون میتونه فتونیکش قوی نباشه آقای ارکانی؟

پاسخ:
سلام. فکر نمیکنم ضعیف باشه. امسال ششمین سالی هست که ارشد فوتونیک میگیرن. براتون آرزوی موفقیت میکنم !
من با رتبه ۱۳۲ فوتونیک تبریز روزانه قبول شدم 
ممنون.هم به خاطر راهنمایی های مفیدتون و هم به خاطر این سایت عالیتون
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۱ حمید امراللهی
سلام
۴۹
بهشتی
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۹ امیر انتظاری
52
بهشتی
آقای ارکانی شنیدم بعضیا میمونن واسه ترم بهمن؟ اگه اینطوره از چه رتبه ای به بعد؟
پاسخ:
سلام و عرض تبریک. راستش بنده در جریان نیستم !
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۳ امیر انتظاری
سوالم راجع به سالهای قبل بود نه امسال.
پاسخ:
بعضی از سالها در دفترچه انتخاب رشته ظرفیت بهشتی رو به نیمسال اول و دوم تقسیم کرده بودن. اما امسال چون این کار رو نکردن، پس هر 45 نفر از مهر میرن سر کلاس. موفق باشید !
سلام و خسته نباشید. امروز تو سایت دانشگاه شهید بهشتی بودم و دیدم شروع کلاس ها رو واسه کلیه مقاطع زده اول مهر!!!!!
دوستای من پارسال که قبول شدن شروع کلاس هاشون 15 شهریور بود! اینجوری که ما خیلی زمان کمی داریم.
واقعا اول مهر شروع میشه کلاسا؟
امسال تا رتبه 62 بهشتی قبول شدن با توجه به کارنامه سازمان سنجش.
با رتبه 124 فوتونیک کاشان قبول شدم 
سلام به همه دوستان و آقای ارکانی.
به دوستانی که قبول شدن تبریک میگم.
من با رتبه 365 فوتونیک جایی قبول نشدم.چون ساکن قم هستم و شاغل فقط دانشگاه های مستقر در تهران و کرج و کاشان رو انتخاب کردم.تا شبانه کاشان 9 نفر فاصله داشتم.
لیسانسم برق-قدرت بوده و خیلی دوست داشتم ادامه تحصیلم رو برم فوتونیک که قسمت نشد.
البته برق-قدرت گرایش سیستم موسسه غیرانتفاعی شهاب دانش قم قبول شدم.
پاسخ:
سلام و عرض تبریک. امیدوارم در رشته ای که پذیرفته شدید، موفق باشید !
سلام آقای ارکانی دانشگاه کاشان خوبه؟ سطح علمیش چطور؟
پاسخ:
سلام. راستش در مورد دانشگاه کاشان اطلاع زیادی ندارم. فقط دکتر ناظری رو میشناسم که استاد بسیار با سوادی هستند !
سلام با رتبه 500یه نفر فاصله تا قبولی فوتونیک ولی عصر رفسنجان
سلام و تبریک به دوستانی که امسال قبول شدن...
من امسال میخام الکترواپتیک ادامه تحصیل بدم.
اگه کسی قبول شده رتبشو بگه ممنون میشم.
کسی کتاب تست خوب برای مدرن میتونه معرفی کنه؟

سلام. من با رتبه ی 36 فوتونیک علم و صنعت (اولین انتخابم) قبول شدم.لیسانس الکترونیک دارم. باید بگم برای بچه های الکترونیک یکم سخته چون باید درس های اپتیک و مکانیک کوانتومی رو از قبل بلد باشین. در غیر این صورت خیلی کارتون سخت و پیچیده میشه.
سلام ازاده خانم کتاب مدرسان شریف برای مدرن خوب بود.
سلام حل تمارین کتاب فیزیک لیزر میلونی با ترجمه اون رو تدارید؟اگه دارید رو سایتتون قراربدید.
پاسخ:
سلام. نه متاسفانه !
با سلام 
سطح دانشگاه ولی عصر رفسنجان چطوره؟؟ اطلاع دارید؟؟
پاسخ:
سلام. اطلاع زیادی ندارم. فقط میدونم از جمله اولین دانشگاههایی بوده که اقدام به پذیرش دانشجوی ارشد فوتونیک کرده !
با سلام
به نظرتون بخوام شبانه علم و صنعت قبول شم چه رتبه ای میخواد؟؟؟؟ممنون
پاسخ:
سلام. حدود 100 باید باشید !
امسال برای کنکور ارشد 95 فوتونیک کد1205 ضریب درس الکترمغناطیس 2شده و بقیه دروس ضریب یک مغناطیس سخته:( :(
مارو از راهنماییاتون بی نصیب نکنید!؟:( :(
سلام . وقتتون بخیر. من کارشناسی فیزیک خوندم . برای ارشد رشته مهندسی الکترو اپتیک بهترین دانشگاه ایران کدومه؟ (فقط روزانه ).درمورد بازار کارشم خواهش میکنم بگید. واقعا برام مهمه. سپاسگذارم.
 سلام آقای ارکانی .سایت خیلی خوبی دارین برای مشاوره در زمینه کنکور فوتونیک فقط چرا بر کنکوری های سال95 هیچ صفحه تبادل نظری وجود نداره تا با هم صحبت کنیم.
پاسخ:
سلام. سپاسگزارم از لطفتون. میتونید در تالار بحث و گفت و گو تبادل نظر کنید !