مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نتایج اولیه ی آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک 93

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ

 از دوستانی که در آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک سال 93 شرکت کرده اند، خواهش می کنیم تا با قرار دادن اطلاعات کامل کارنامه ی اولیه ی خود (درصد دقیق تمامی دروس، معدل موثر، نمره ی کل در گرایش و رتبه) در بخش نظرات این پست و یا ارسال تصویر کارنامه به آدرس ایمیل reza.arkani@yandex.com به دوستانی که در سال های آینده قصد شرکت در آزمون ارشد فوتونیک را دارند، کمک نمایند. پیروز و سربلند باشید !

نظرات  (۱۶۴)

آخ جون اولیشو خودم میذارم....
الکترونیک 24.56
مدرن 31.67
کوانتوم 5
زبان 61.11
بقیه خالی..
معدل 14.62
رتبم 168
حالا ک من اولیشیم بنظر شما هم شاید روزانه تبریز رو بیارم یا حتما میارم؟؟؟
پاسخ:
سلام. اولی هستید و تبریز رو هم میارید !

زبان45.56

مغناطیس10

مدرن25

کوانتوم33.33

الکترونیک0

رتبم226

کجاقبول میشم؟

زبان عمومی وتخصصی ۶۲/۲۲

الکترومغناطیس ۳۰/۰۰

فیزیک مدرن ۱۵/۰۰
مکانیک کوانتومی ۳۵/۰۰
بقیه سفید
رتبه 98
آقا این چه وضعشه؟چرا ظرفیت شهید بهشتی 30 نفره؟چرا با احساسات ما بازی میشه؟؟؟
سلام،آقای ارکانی به نظرتون با رتبه ی ۳۱۰ جایی قبول میشم ؟‌یا برم دنبال کارای سربازیم؟
ممنون
پاسخ:
سلام. روزانه قبول میشید دوست عزیز. لطف کنید کارنامه تون رو هم بذارید تا سایر دوستان استفاده کنن. موفق باشید !
سلام، به نظرتون من با رتببه ۳۱۰ کجاها شانس دارم قبول شم؟
مرسی
زبان ۴۰
مدرن-۵
کوانتوم ۳۰
الکتروتیک ۴۵
بقیه ۰
با معدل ۱۳،۵
کجا ها میتونم روزانه قبول شم به نظرتون؟
مرسی
پاسخ:
سلام. رتبه؟؟؟
۳۱۰ دیگه

پاسخ:
سلام. کرمان، رفسنجان و زاهدان شانس قبولی دوره ی روزانه رو دارید !
امکانش هست که ایمیل یاهوتون رو بدید چند تا سوال بکنم؟
مثل اینگه اول باید روزاته دور بزنم یا شبانه نزدیک?
پاسخ:
بله، هستم در خدمتتون
پس یا ایمیل یاهوتون رو بدید یا منو اد کنید ،متشکر لطف میکنید
جواب منو ندادین........رتبم226 کجا قبول میشم؟
سلام به همه دوستان
زبان48
مدرن34
الکترونیک43
الکترومغناطیس 27
رتبه72
اوضاع چطوره ؟
به نظر شانس قبولی بهشتی رو ندارم
 زبان 50

الکترومغناطیس45

مدرن48/33 

کوانتوم48/33


رتبه 16

البته تقریبا مطمئنم که سازمان سنجش کلید اولیه اش رو تصحیح نکرده( علی رغم مستندات محکمی که براشون فرستادم ) و الا رتبم باید یک می شد ، به نظرم با استدلال های دقیق و منطقی
 سلام مهدی محجوب عزیز منتظر شما بودم اتفاقا، خیلی دوست داشتم شهید بهشتی همکلاس باشیم ازطرز نگرشت خوشم اومده بود ولی احتمالا همکلاس نشیم. برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم. ان شاء الله شهید بهشتی در خدمتیم...
از سوالات غلط الکترونیک یکی حذف شده
۵۸/۸۹ زبان عمومی وتخصصی ۲۵/۰۰ الکترومغناطیس ۴۱/۶۷ فیزیک مدرن ۲۸/۳۳ مکانیک کوانتومی سفید الکترونیک
اپتیک 1.6-
معدل 13.35
رتبه   81
اقای  ارکانی به نظر شما کجا قبول میشم؟؟به شهید بهشتی امید داشته باشم؟



پاسخ:
سلام. هر جایی به جز شهیدبهشتی شانس قبولی دارید !
سلام.به نظر شما وقتی ظرفیت دانشگاه بهشتی 30 نفر هست.آیا تعداد ظرفیت ها کم میشه؟
یعنی ما که لب مرزی هستیم امید داشته باشیم یا نه؟
من  هم علم و صنعت و  هم شهیدبهشتی  قبول میشم.میخواستم بدونم اگه غلم و صنعت بزنم ضرر میکنم؟ آخه هم کمترن هم جوٌش  آسونتر میزنه...اساتید و امکاناتش چجوریه؟ واسه اپلای چی ؟بدرد میخوره؟ خواهشا راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام. شهیدبهشتی بزنید و هیچ شکی هم به دلتون راه ندید !
جواب ما رو نمیدید.آقای ارکانی...
پاسخ:
چشم، برسم منزل جوابا رو میدم !

سلام خدمت اقای ارکانی میخواستم ببینم دانشگاه علم و صنعت از نظر عملی کار کردن بهتره یا مالک اشتر

پاسخ:
سلام. هر دو دانشگاه پروژه های دفاعی رو انجام میدن. موفق باشید !
سلام.به نظرتون با رتبه 31 میشه شهید بهشتی قبول شد.
پاسخ:
سلام
اگه هر 30 نفر بهشتی رو نزنن مسلما قبول میشید.

besyar sepas mandiiiim :)

زبان 60

الکترومغناطیس 25

مدرن 33/8

معدل موثر 18/14

رتبه 364

آیا احتمال قبولیم هست؟

پاسخ:
سلام. برای روزانه ی کرمان و زاهدان و شبانه و پردیس شانس قبولی دارید !
باسلام
درصدای من
زبان32.3
مغناطیس41
جدید62
کوانتم20
الکترونیک سفید
اپتیک1.6
رتبه86
امسال بهشتی روزانه بااین30نفرظرفیت گمون نکنم بیارم،درسته؟به نظرشمابین تبریزوصنعتی شیراز،علوم پایه زنجان،مالک اشترودانشگاه دیگه تهران(به گمونم تربیت مدرس)کدوم بهتره ومن میتونم قبول شم؟
بارتبه86بهشتی نمیارم،درسته؟روزانه علم وصنعت،مالک اشترونبریز،شیرازوعلوم پایه زنجان،شماکدوموپیشنهادمیکنید؟
پاسخ:
سلام. باید ببینید که ساکن کجا هستید. وگرنه این دانشگاهها چندان فرق زیادی با هم ندارن !
ساکن خوزستان وکارشناسی درارومیم،درموردمالک اشترنظرتون چیه؟شانس قبولی درعلم وصنعت چطور،وجودداره واسه من
اگه زحمتی نیست بهترین دانشگاهی که با86میتونم قبول شم روبگین
ممنون
پاسخ:
سلام. بهشتی که قبول نمیشید. بقیه ی دانشگاههایی هم که میتونید قبول شید فرق چندانی با هم ندارن. من اگر جای شما باشم، تبریز یا علم و صنعت رو انتخاب میکنم. موفق باشید !

زبان45.56

مغناطیس10

مدرن25

کوانتوم33.33

الکترونیک0

رتبم226

دوبار واستون فرستادم جواب ندادین که کجاقبول میشم؟

پاسخ:
سلام. روزانه ی کرمان و زاهدان قبول میشید !
جناب ارکانی شرمنده زیادسوال میپرسم
خواستم بدونم بارتبه490فیزیک وهمین86فوتونیک شماپیشنهادتون واسه اولویت انتخاب رشته چیه؟بعدازفوتونیک علم وصنعت،گرایشای رشته فیزیک روانتخاب کنم یافوتونیک شهرای دیگه رو؟
اگه یه راهنمایی کنیدممنون میشم
پاسخ:
خواهش میکنم. در مورد فیزیک نمیتونم نظری بدم دوست عزیز !
به نظرتون با 81 روزانه ی علم و صنعت قبول می شم؟؟
پاسخ:
امسال با توجه به کاهش ظرفیت شهید بهشتی احتمال قبولیتون کم میشه !
آقای ارمانی عزیزبه نظرتون باتوجه به اینکه رتبه فیزیکم490شده بعدازفوتونیک علم وصنعت ازرشته های فیزیک انتخاب کنم یاهمون فوتونیک؟مثلاممکنه فیزیک یه دانشگاه خوب ورشته خوب دربیام یافقط به فوتونیک امیدداشته باشم؟
سپاس ازوقتی که میذارید
زبان 40
مغناطیس 1.66-
مدرن 70
کوانتوم 60
الکترونیک سفید
رتبه 38

موفق باشید.
بارتبه 199 میشه اولویت بندی دانشگاه های زیر رو بگید واینکه کدوم احتمال قبولی دارم؟
فوتونیک رشت - شیراز - زنجان - بناب
ممنون از شما
پاسخ:
سلام. زنجان از سه تای دیگه بهتره !

سلام...ببخشید من ساکن تبریز هستم و رتبم 285 کشوری شده

میخواستم ببینم نظر شما در مورد قبولیه من در دانشگاه تبریز چیه؟

الان خیلی استرس دارم که شاید از تبریز قبول نشم

خواهشا راهنماییم کنید

لطفا

پاسخ:
سلام.شبانه ی تبریز قبول میشید دوست عزیز !
باتوجه به اینکه دانشگاه مالک اشترتارتبه حدود100روبه مصاحبه دعوت میکنه،خواستم بدونم اگه تودفترچه اونوانتخاب کنیم تکلیف رشته های بعدیمون که مثلاقراربوذقبول شیم چیه؟فرض براینه طرف مصاحبه ردشه
یامصاحبه قبول شه امابخوادرشته وشهرای دیگه ای بره
اگه بشه درموردانتخاب چنین رشته ای که نیازبه مصاحبه داره توضیح بدین تامتوجه بشیم توچه اولویتی انتخابش کنیم واگه نحوه انتخابش متفاوته یکم درموردش توضیح بدین
پاسخ:
رشته های بعدیتون هم لحاظ میشن. اگر مالک اشتر قبول نشید، اولین رشته ی انتخابی که قبول بشید، لحاظ میشه !
سلام خسته نباشید
من مهندسی پزشکی خوندم و امسال کنکور مهندسی برق دادم - توی گرایش الکترونیک رتبه ام 2000 شده و توی دفترجه برای دانشگاه تبریز و بناب حدود 25 نفر برای رشته فوتونیک برمیدارن؟ بنظرتون با این رتبه مهندسی برق قبول میشه شد؟ آیا این رشته برای کسی که الکترونیک دوست داره رشته خوبیه؟و در آخر دانشگاه تبریز از این نظر وظعیتش چطوره؟

سلام.یعنی منکه رتبه ام 226شده رشت قبول نمیشم؟

پاسخ:
سلام. شبانه قبول میشید. روزانه هم احتمالش هست، ولی خیلی کم.

کاشان چطور؟


پاسخ:
کاشان هم همینطور !
سلام میشه بفرمایید بازارکار گرایشهای فوتونیک(مخابرات،فیزیک،الکترونیک)آیاتفاوتی باهم دارن واگه دارن بازارکار کدوم یکی بیشتره ؟
پاسخ:
سلام. از این لحاظ تفاوت چندانی با هم ندارن. شما بر حسب علاقه تون انتخاب رشته کنید !
ممنون
به نظر شما با رتبه 203 میشه روزانه رشت قبول شم ؟ روزانه شیراز یا بناب چه طور؟
پاسخ:
سلام. متاسفانه احتمالش کمی ضعیفه !
سلام خسته نباشید زبان44/44)    مغناطیس :-3  کوانتوم :-2    الکترونیک:41 اپتیک:5 مدرن:15 رتبه:342  جایی قبول میشم؟؟؟؟؟حتما جوابمو بدید مرسی                                                    
پاسخ:
سلام. شاید روزانه ی کرمان یا زاهدان !
با رتبه342 جایی قبول می شم؟

سلام

الکترومغناطیس20

زبان61

مدرن35

معدل13

رتبه230

روزانه قبول میشم ؟

اگه میشم لطفا بگید کجاها؟        با تشکر

پاسخ:
سلام. روزانه که حتما قبول میشید. اما اینکه دقیقا کجا قبول میشید، مشخص نیست. کرمان و زاهدان حتما قبولید !
سلام میشه راهنمایی کنید واقعا سرگردونم
چرا میگن شیوه آموزش محور خیلی خوب نیستش  ؟من شنیدم کلاس برای اموزش محوریها ممکنه تشکیل ندن یا اینکه نمیتونن دکتری شرکت کنند ؟
میشه راجع بهش توضیحی بفرمایید
خیلی ممنون واقعا خدا قوت

پاسخ:
سلام. در مورد تشکسل شدن یا نشدن کلاساشون اطلاعی ندارم. اما تا جایی که من میدونم پروژه ی کارشناسی ارشد ندارن و نمیتونن دکتری بخونن !
سلام
من کارشناسی الکترونیک خوندم و الان از طریق کنکور برق میتونم ارشد تو فوتونیک ادامه بدم. دانشگاه امیرکبیر تبریز و بناب تو دفترچه ما هست. ب نظرم تبریز روزانه یا شبانه رو بیارم. اگه میشه اطلاعاتی در باره درسها (که چه تفاوتی با الکترونیک داره چقد فیزیکی تره) و بازار کار و امکان ادامه تحصیل تو دکترا و سطح دانشگاه تبریز تو فوتونیک به من بدید خیلی ممنون میشم چون خیلی فکرمو مشغول کرده. اصن می ارزه با توجه ب اینکه ساکن تهرانم برم تبریز. یعنی رشته آینده داریه؟
سلام به همه دوستان.

سایه جان نیستی کجایی، رتبه ات چند شده ؟؟؟
راستی ارکانی عزیز خودت چکار میکنی دکتری میخونی؟؟
سلام چند سوال تکراری
1-رتبه 42 شاغل درساوه هستم چه راهنمایی درخصوص انتخاب محل میکنید
2-باتوجه به اینکه نزدیک به 70نفر فوتونیک شهید بهشتی ازطرق فوتونیک -فیزیک وبرق پذیرش دارد آیا برای دروس ساعات متفاوتی ارائه می شود
3-کلاسها تقریبا در چند روز توزیع میشوند
4-آیا اساتی به حضور وغیاب خیلی حساسند
با سلام

میشه بفرمایید که بازار کار فوتونیک بیشتره یا مهندسی پلاسما؟
ممنون
پاسخ:
سلام. از نظر بازار کار تفاوت زیادی با هم ندارن !
سلام 


زبان   45.7
مغناطیس 41
فیزیک مدرن 39
الکترونیک   60
کوانتوم   0


رتبه   22.


با سلام
من دانشجوی ترم 8 هستم و 11 واحدم مونده اما شنیدم آیین نامه جدید اومده که میگه اگه دانشجو معرفی به استاد رو ترم تابستون برداره جمعا ترم تابستون و معرفی به استاد فقط میتونه 8 واحد برداره . ایا من میتونم ترم اول ارشد رو مرخصی بگیرم یا اینکه انتخاب رشته نکنم؟
ممنون از راهنمایی هاتون
پاسخ:
سلام. با ایمیلم در تماس باشید تا توضیحات کاملی در این زمینه بدم !
سلام
فوتونیک برای گرایش برق الکترونیک هم یه ظرفیتی گذاشته
با چه رتبه ای میشه قبول شد؟

پاسخ:
سلام. در مورد رتبه های قبولی مهندسی فوتونیک که از مجموعه ی مهندسی برق پذیرش میشه، اطلاع چندانی ندارم دوست عزیز !
زبان 50
مدرن 5
مغناطیس 8.33
کوانتوم 25
اپتیک 0
الکترونیک 0
معدل:15.09
رتبه:383
یلام خسته نباشید
امکان قبولی من امسال هست؟و کدام دانشگاه؟
میشه راهنمایی کنین که اول کجا رو بزنم؟اصلا امیدی به قبولی هست؟
پاسخ:
سلام. شاید روزانه ی کرمان یا زاهدان قبول بشید !
میشه راهنمایی کنین در مورد انتخاب رشته؟
یعنی بناب رو هم نمیارم؟
پاسخ:
فکر نمیکنم بیاریدش !
مرسی دوست عزیز
اگه میشه مطلبی راجع به اینکه چطور انتخاب رشته کنیم بذارین. چون من موندم کجا رو اول بزنم و چطور انتخاب رشته کنم
با تشکر فراوان
پاسخ:
بر حسب علایقتون و شرایط خودتون انتخاب رشته کنید. امیدوارم موفق باشید !
سلام به همه دوستان
شهید بهشتی مصاحبه داره؟
جناب ارکانی سلام
باتوجه به شرایط امسال و مقایسه با پارسال به نظرتون روزانه علم وصنعت با رتبه 72 احتمال قبولیش هست ؟
ممنون میشم
پاسخ:
سلام. با توجه به شرایط امسال احتمالش پنجاه پنجاهه !
سلام "physics"
اول تبریک میگم بعد هم باید بگم انسان چیزی نیست جز تلاشی میکنه و شما نتیجه تلاشتو گرفتی . انشاالله تو دانشگاهی که میری موفق و پیروز باشی . برای شما و همه دوستان آرزوی سعادت و سربلندی دارم . مایل بودی با ایمیل درارتباط باش . من هم شاید علم و صنعت پذیرفته شم .

سلام.بارتبه385شبانه زنجان قبول میشم؟روزانه کجاها قبول میشم؟

پاسخ:
سلام. زنجان فقط روزانه داره. شاید بتونید روزانه ی زاهدان قبول بشید !
سلام به دوستان و آقای ارکانی عزیز

فوتونیک 1( صالح)
فوتونیک2( صالح)
لیزر پیشرفته( سیلفواست )
تو شهید بهشتی دقیقا کدوم فصلها تدریس میشه؟؟
از لطفتون سپاسگزارم و براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم.
سلام دوست عزیز.
من رتبه 122 شده.
دانشگاه تهران، روزانه یا شبانه شانس دارم؟

من لیسانسم الکترونیکه، اگه تهران نیارم؟ تبریز خوبه یا زنجان؟
پاسخ:
سلام. دانشگاه تهران برای مجموعه ی فوتونیک پذیرش نداره. تبریز و زنجان هر دو خوبن !
سلام به همه
کتاب زبان اصلی فوتونیک صالح و لیزر سیلفواست رو از کجا میتونم بخرم؟
( انقلاب داره؟)
سلام.
مهدی محجوب جان. منم برات آرزوی موفقیت روزافزون دارم و بهت صمیمانه تبریک میگم. به امید خدا تهران اومدم حتما میام  می بینمت. اگه امکان داره ایملتو بذار لطفا.

آقای ارکانی دیگه اگه شما به سوالات من جواب ندیدی پس کی میخواد جواب بده، ؟؟؟ منتظر پاسختونم...
سلام
آیا پژوهشکده لیزر و فوتونیک شهید بهشتی دکتری مهندسی پلاسما رو هم پذیرش میکنه؟
پاسخ:
سلام. بله، پذیرش داره !

سلام.به نطر شما فیزیک انتخاب رشته کنم یا فوتونیک؟فوتونیکم 390فیزیکم1300

اگه میشه ایمیلتونه واسم بفرستین

پاسخ:
سلام. ایمیلم رو همین پست هست !
دوست عزیز، منظورم دانشگاه تهران نبود، دانشگاه های تهران بود، شهید بهشتی و علم و صنعت.
پاسخ:
شاید برای شبانه ی علم و صنعت شانس داشته باشید !
مرسی داداش

با سلام و خدا قوت به همه کسایی که حسابی در این 4 سال زحمت کشیده اند

زبان:42.22

مغناطیس:48.36

مدرن:56.78

کوانتوم:11.28

من با اطمینان و مدرک مستند کوانتوم رو 25 زدم اما متاسفانه بر اساس کلید اولیه سوالات که مشکل داشت حساب شده است. امیدوارم تصحیح شود.

به امید موفقیت کنکوری های سال بعد.

سلام نظرتون راجبه دانشگاه کاشان چیه؟کدوم دانشگاهها دکترای فوتونیک دارن ؟
مرسی
پاسخ:
سلام. امسال دانشگاههای شهید بهشتی، تبریز، مالک اشتر، بناب و کردستان برای دکترس پذیرش داشتن !
سلام به همه و آقای ارکانی
سوالات من هنوز جواب داده نشده لطفا لطفا پاسخ دهید:

فوتونیک 1( صالح)
فوتونیک2( صالح)
لیزر پیشرفته ( سیلفواست )
تو شهید بهشتی دقیقا کدوم فصلها تدریس میشه؟؟
کتاب زبان اصلی فوتونیک صالح و لیزر سیلفواست رو از کجا میتونم بخرم؟

ارادتمند همه دوستان هستیم



پاسخ:
واللا برای ما که ورودی 90 بودیم، لیزر تا فصل 13 و فوتونیک هم تمامی کتاب به جز فصول مربوط به لیزر تدریس شد. من خودم کتاب اوریجینال صالح رو از انقلاب خریدم، سیلفوست رو هم از کتابخونه گرفته بودم. برید انقلاب حتما پیداش میکنید. براتون آرزوی موفقیت میکنم !

سلام بارتبه390فوتونیک الزهرا قبول نمیشم؟

 

پاسخ:
سلام. فکر نمیکنم بتونید قبول شید !
 ارکانی عزیز
 ازتون واقعا سپاسگزارم و براتون از صمیم قلب آرزوی موفقیت روز افزون دارم.
"علم ما را یاری می کند تا به درک روحانی تری از زندگی دست یابیم"

( آلبرت اینشتین )


تقدیم به همه دوستان
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۲۶ رایحه شهبازی
سلام.خسته نباشید ببخشید دانشگاه تبریز بهتره یا الزهرا؟
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۱ رایحه شهبازی
برای استفاده ی نسل های آتی :
زبان 41
الکترومغناطیس 23/3
مدرن 28/3
کوانتوم 23/3
الکترونیک سفید
اپتیک سفید
...............
فوتونیک 183
الکترواپتیک 201
ایشالله شهریور جایی که قبول شدمم میام مینویسم :)
میگمااااا، فوتونیک ارزش شبانه خوندنو نداره، مگه نه؟؟
و اینکه با این تغییر ظرفیتا بازم من شانس تبریز و دارم آیا؟؟
باتوجه به اینکه 8 نفر از همکلاسیای خودم ک از من پایینتر اوردن میخان برن تبریز و ظرفیت تبریز 13 تاس!!!
نمیارم. مگه نه؟ :'(
الکترونیک 38
مدرن 41
کوانتوم 28
زبان 50
مغناطیس 15
اپتیک 5
معدل موثر 17
رتبه 24
با آرزوی موفقیت برای همه.
 سلام به دوستان
دلایل بسیار محکم و منطقی دارم که سازمان سنجش کلید اولیه رو تصحیح نکرده و تو تصحیح پاسخنامه من اشتباه کرده. تو زبان و کوانتوم دقیقا دقیقا درصدایی که محاسبه کرده بودم  رو برام اعلام کرده اما تو مدرن من 68/3 زدم برام 48/3 اعلام کرده و مغناطیس رو 51/7 زده بودم برام 45 اعلام کرده..... (با اطمینانی که دارم ولی همچنان عدم قطعییت هایزنبرگ رو بهش معتقدم و منکرش نیستم!)

منتظر بمانید تا روز دوشنبه....
سلام رتبه فوتونیک 178 
زبان  سفید 
الکترو 22
مدرن 37
کوانتوم 28
الکترونیک 28
رتبه فیزیک 184 
زبان سفید 
اختصاصی 17:1
اختصاصی2: 22 
معدل 17
درگرایش اتمی و ملکولی کدام دانشگاه روزانه تهران قبول میشم  ؟شهید بهشتی قبول میشم ؟ با تشکر 
پاسخ:
سلام. در مورد فیزیک نظری ندارم دوست عزیز. موفق باشید !
با سلام
سازمان سنجش اعلام کرده که معدلتون رو تا تاریخ 31شهریور92 یا 31بهمن 92 وارد کنیم . به نظر شما تفاوتی داره که کدوم معدل رو وارد کنیم . چون من معدلم تا پایان شهریور 30صدم از معدلم تا پایان بهمن کمتر شده واینکه گفته شده که تغییر معدل توی رتبه تا ثیر گذاره
ممنون
زبان 60
مغناطیس 6
مدرن 36
کوانتوم 26
رتبه 170
به نظر شما فوتونیک کرمان قوی تره یا شیراز ؟
پاسخ:
سلام. سابقه ی فوتونیک کرمان بیشتره !
سلام.
دوستانی که تا حول و حوش 45 آورد ه اند حتی میتونن به قبولی در شهید بهشتی امیدوار باشند چون تعدادی از رتبه های برتر فوتونیک رتبه های برتر فیزیک و احتمالا برق اند اگه این دوستان فوتونیک رو نزنن جا برای رتبه های بیشتر از30  هم باز میشه...
موفق باشید
سلام خسته نباشید.میشه بگید دانشگاه رفسنجان تا رتبه چند دانشجوی روزانه میگیره؟این دانشگاه خوب هست؟ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
سلام. دانشگاه رفسنجان جزو اولین دانشگاههایی هست که اقدام به پذیرش دانشجوی رشته ی فوتونیک کرد و سابقه ی زیادی در این زمینه داره. معمولا اگر رتبه ی زیر 300 داشته باشید، برای قبولی در این دانشگاه شانس دارید. موفق باشید !
واقعا برای مسولین سازمان سنجش احساس تاسف می کنم.
هیچکدوم از سوالات غلط رو حذف یا حتی تصحیح هم نکردن.علی رغم تمام تلاش های که من و بقیه دوستان برای حل این مشکلات کردیم.حتی شنیدم یکی از دوستان یکی از سوالات الکترونیک رو شبیه سازی کرده ولی بازهم اون سوال حذف نشد.
این یعنی هرچیزی که ما گفتیم درسته و نظر بقیه هیچ ارزشی نداره.
تاسف...تاسف...تاسف...
سلام. من که فردا اگه ببینم کلید رو تصحیح نکردن حضوری میرم سازمان سنجش تا جواب هم نگیرم دست بردار نخواهم بود علی رغم اینکه رتبم 16 شده.
ممنون جواب دادید.یعنی با رتبه340وخوردی به جز زاهدان امکان قبولی تو خوده شهر کرمانه(روزانه)
البته یکی از سوالهای درک مطلب زبان که کلیدش اشتباه شده بود وهمچنین یک سوال فیزیک جدید کلیدش تصحیح شده . اما از دقیقا سه تا از سوالات کوانتوم که حتی کلیدش هم درست بوده و من طبق کلید درصدم بالاتر میومد رو اشتباه زدن .
چون دفترچه هامون کد داشت و هر دفتچه ای هم کلید خاص خودشو داره احتمال اینکه اشتباهی رخ داده باشه هست .
مرسی physics جان.من هم اگه تهران بودم این کار رو میکردم.
سلام nina . مگه کلید نهایی اومده؟ از کجا میگی تصحیح شده؟
" دوست" عزیز من تهران نیستم یکی ازشهرستانهای دور افتاده ام.
سلام چرا جواب میل منو ندادیداگه جواب بدید ممنون میشم اقای ارکانی فتونیک شیرازچطوره؟
سلام
خدمت دوستان عزیز عرض کنم سوالات 96 و 101 الکترونیک غلط بودند وجواب صحیح نداشتند که با توجه به درصدم فهمیدم سوال 96 حذف شده . کاملا مستنمد مکاتبه کردم .در مورد سوالهای درسای دیگه مطمئن نیستم . در مورد مدرن بازهم سوالها رو نگاه کردم و با کلید تطبیق دادم هر طور حساب میکنم 40 زدم . ولی 33 برام اومده . حالا فردا کلیدو پاسخهامو تطبیق میدم .من هم شخصا آماده هر همکاری هستم اما به یقین بی فایده اس
 سلام "physics"  عزیز
ایمیل من meh.mahjoob@gmail.com
دانشگاه خوارزمی 5نفر برا امسال میگیره . اگر کسی اطلاع داره ازسطح علمی این دانشگاه بگه ممنونم میشم
سلام دوستان. جا داره باز هم از رضا ارکانی عزیز که و قت گذاشتن و میذارن و این فضای دوستانه رو فراهم آوردن تا به بحث و مشورت بپردازیم بینهایت تشکر کنیم و برای ایشان از خداوند منان آرزوی توفقیق، سلامتی و موفقیت روز افزون داشته باشیم...
سلام
خورزمی 5نفرروزانه با کدرشته محل 23917 اضافه شد
لطف کردید گفتید
دوستانی که میخوان سال دیگه کنکور بدن واسه درس الکترونیک توصیه میکنم جلد 1 الکترونیک انتشارات سری برق رو مطالعه کنن...واقعا حرف نداره..من الکترونیکای 10 سال کنکور فوتونیکو بالای 80 زدم امسال هم 83درصد زدم....کتابش هم جذابه هم خیلی قوی...اینترنتی هم رایگان واستون میفرستن. با ارزوی موفقیت تلاشگران
نه نیومده  physics  . جواب های خودم رو باکلید اولیه سازمان سنجش که قبلا اومده بود تطبیق دادم
اقای ارکانی شما خوبید؟چرا خبری ازتون نیست؟
سلام اقای ارکانی نظرتون راجع به دانشگاه علم وصنعت ایران چیه؟

پاسخ:
سلام. باید ببینید که از چه نظر میخواید بررسی کنید. بیشتر پروژه های این دانشگاه در راستای پروژه های دفاعی هستن. از لحاظ سابقه هم این دانشگاه جزو اولین دانشگاههایی هست که اقدام به پذیرش در رشته ی فوتونیک کرد !
بچه ها شما تونستین پاسخنامه ی خودتونو ببینین؟؟؟ گفته بود دوشنبه میذاریم ولی من نتونسم پیداش کنم :(
مریم جان اگه دقت کنی نوشته از روز شنبه 3/3/93
هلند جان الان نوشته 3/3 وگرنه قبلا نوشته بود دوشنبه 29 ام...
با سلام
یه سوال در رابطه بارشته های خاص دارم چون میشه هنوز ویرایش کرد.
اگه انتخاب چهارم من یه رشته خاص مثل الکترواپتیک روزانه مالک اشتر باشه و  انتخاب سوم ام یه رشته ای باشه که هنوزظرفیتش تکمیل نشده باشه وتواون رشته قبول شم آیا برای مصاحبه چندبرابر ظرفیت دعوت میشم؟
ممنون
پاسخ:
سلام. برای مصاحبه دعوت میشید، اما انتخاب سومتون در اولویت خواهد بود و در نهایت اون رو قبول میشید !
 سلام به همه دوستان
حالم واقعا گرفته است به خاطر بی دقتی هام ، سازمان سنجش کارش درسته. اشتباه از من بود
بی دقتی بی دقتی بی دقتی...فقط دارم می سوزم...
( کنکور فقط سواد نیست...)
آقا این سوال 22 که بازهم حذف نشده!!!
کاملا مشحصه که این سوال اشتباست.
سلام
ممکنه بفرمایید فوتونیک رشت قویتره یا کاشان . کدوم یکی رو اول بزنم بهتره؟
ممنون
سلام.
بهترین دانشگاه ایران در رشته ی فوتونیک چیه ؟

بچه ها من با رتبه86فوتونیک و88الکترواپتیم مالک اشترواسه مصاحبه دراومدم،انتخابای اول ودومم بودن
سایت دانشگاه مالک اشترهنوز تاریخ مصاحبه رونزده،کسی خبردارشد اعلام عمومی کنه!
سلام
من رتبه فوتونیکم199 و الکترواپتیکم215 شده . واسه روزانه مهندسی اپتیک دعوت به مصاحبه شدم . به نظرشما ایا ارزش داره برم مصاحبه ؟؟؟چون امتحان پایانترم ام تااخرخردادتموم نمیشه وراهمم خیلی دوره حدودا800 کیلومتر .
پاسخ:
سلام. بنده هیچ وقت در این مورد نظری نمیدم. به شرایط خودتون نگاه کنید دوست عزیز !
نینا خانم به نظرمن اگه شرایط عمومی دانشگاه مالک اشتررومطالعه کردیدوموردقبولتون هست،انتخاب خیلی خوبیه
یکی ازمزایاش اینه که اونجااکثرچیزایی روکه درس میدن عملیاتی میشه وقابل استفادست،اگه اونجاعضودانشجوهای درس خون باشین وبتونین خودتونو نشون بدین وضعیت آینده شغلیتونم مناسبه
تااونجاهم که من میدونم اوضاع دانشگاه هم ازهمه لحاظ مناسبه وامکاناتش رضایت بخشه
ممنون اقای میثم . شما اطلاعی از اخرین رتبه های قبولی مالک اشتر ندارید؟
فکر نکنم بااین رتبه قبول شم .حتی شنیدم که خیلی کمتر از اون تعدادی که داخل دفترچه انتخاب رشته هستش پذیرش دارن .
خواهش میکنم
بله احتمالش هست،درسته که تارتبه های200هم واسه مصاحبه دعوت میشن،وحتی شایدپذیرفته هم بشن،ولی  مهمترین عامل پذیرش رتبه هست بعدسوالات مصاحبه
شماهم میتونیدامیدوارباشین،اما نه خیلی زیاد!
زبان: -1.6
مدرن: 2
کوانتوم: -12
الکترومغناطیس: -3.6
الکترونیک: 5

رتبه : 1289

به نظرتون جایی قبول می شم؟!
سلام
نتیج قطعی کی مشخص میشه ؟ مدارک ثبت نام چه چیزهایی است؟
پاسخ:
سلام. نتایج نهایی به همراه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اوایل شهریور اعلام میشه !
سلام.
رتبه من 20 شده!بدشانسی آوردم .... باید بهتر میشدم :(
بهشتی 30نفر ظرفیتش و پارسال تا رتبه 90 رو هم گرفته، خیلی از بچه هایی که رتبه های پایین تر یا بالاتر میشن نمیرن.... واین یعنی افرادی که رتبه های بالای 30 هستند امیدوار باشن....

سلام دوستان

من فوتونیک 118. الکترواپتیک 108 . فیزیک 465 شدم

اولویت اول زدم فوتونیک تبریز

حالا جواب استعدادای درخشان اومده و تبریز بدون کنکور مهندسی پلاسما منو میخواد.

فوتونیک برم یا مهندسی پلاسما؟؟؟؟؟؟؟

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۰ مهرداد زارعی
سلام
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۲ مهرداد زارعی
سلام
سلام.برای اینکه بتونم تو کنکور فوتونیک درس اپتیک رو 30 بزنم چی باید خوند؟منبعش چیه؟
پاسخ:
سلام. گرچه منبع مستقلی وجود نداره، اما کتابهای پدروتی، هشت و جلد چهارم هالیدی کتابهای خوبی هستن !
سلام 
اقایه ارکانی اینده شغلی داره فوتونیک تو ایران؟
مثلا برایه فارغالتحصیلایه بهشتی
بعد درسته که پذیرش به دانشجویان بهشتی سخت میدن؟
پاسخ:
سلام. آینده ی شغلی این رشته فرق چندانی با رشته های مهندسی نمیکنه. چرا باید به دانشجوهای بهشتی سخت پذیرش بدن؟!
 سلام. فوتونیک 1 و فوتونیک 2 دقیقا چه فصلهایی تو شهید بهشتی تدریس میشه؟ اگه لطف کنید جدا جدا بگید ممنون میشم. با سپاس فراوان
پاسخ:
سلام. معمولا فوتونیک 1 از فصل ۱ تا فصل 9 رو شامل میشه. بقیه ی کتاب هم (به جز فصول مربوط به لیزر) به فوتونیک ۲ مربوط میشه !
سلام. بی نهایت سپاسگزارم ، براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم.
سلام اقای ارکانی
میخواستم ببینم کسی رو شما میشناسید که با مدرک فوتونیک استخدام جایی شده باشه؟کجا؟
پاسخ:
سلام. بیشتر فارغ التحصیلان فوتونیک یا ادامه تحصیل میدن و یا در شرکتهای خصوصی و یا دولتی نظیر سازمان انرژی اتمی و صنایع دفاع مشغول به کار میشن. پیدا کردن کار برای این رشته همون سختی پیدا کردن کار برای سایر رشته های مهندسی رو داره !

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 93 مشخص شد.

دکتر توکلی  گفت:‌ نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور هفته اول شهریور ماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org/ اعلام می‌شود.

براساس این گزارش، آزمون کارشناسی ارشد 93 برای ‌136 کدرشته‌ امتحانی‌ با رقابت بیش از 950 هزار داوطلب طی روزهای 16، 17 و 18 بهمن‌ماه به صورت همزمان در کشور برگزار و نتایج اولیه آن نیز در نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام و انتخاب رشته قبول شدگان در هفته اول خرداد انجام شد.

بدین وسیله به اطلاع کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده‌ در آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته ‌داخل‌) سال‌ 1393 می‌رساند که‌ نتایج نهایی آزمون‌ مذکور در 132 کد رشته‌ امتحانی در روز دوشنبه مورخ 3/6/93 بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org   قرار می‌گیرد.

فهرست اسامی قبول شدگان نهایی 11 کد رشته امتحانی باقیمانده از 143 کد رشته امتحانی شامل  1147 (اطلاعات و حفاظت اطلاعات)، 1149 (مدیریت امور دفاعی «1» ارتش جمهوری اسلامی ایران)، 1150 (مدیریت امور دفاعی «2» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، 1151 (فرماندهی مدیریت انتظامی «3»)، 1153 (مدیریت اطلاعاتی)، 1154 (مطالعات دفاعی استراتژیک)، 1155 (اطلاعات استراتژیک)، 1156 (آماد)، 1157 (مدیریت بحران)، 1158 (پدافند غیرعامل، دانشگاه امام حسین«ع») و 1159 (پدافند غیرعامل ـ امنیت ملی، دانشکده علوم و فنون فارابی) به علت داشتن شرایط خاص و با توجه به اینکه ثبت نام و برگزاری آزمون برخی از کد رشته های امتحانی مذکور توسط موسسات آموزشی ذیربط با هماهنگی این سازمان انجام شده است، به طریق مقتضی، با هماهنگی ارگانهای مربوط متعاقباً استخراج و اعلام خواهد شد.

ثبت نام از کلیه‌ پذیرفته‌ شدگانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ در هر یک‌ از 132 کدرشته‌ امتحانی‌ اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند، لذا پذیرفته شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاهها و موسساتی که در سایت اینترنتی دانشگاههای مذکور برنامه زمانی ثبت نام درج نگردیده باید براساس برنامه زمانی سازمان سنجش آموزش کشور در یکی از روزهای شنبه 8/6/93، یکشنبه 9/6/93، دوشنبه 10/6/93 و سه‌شنبه 11/6/93 با توجه به حرف اول نام خانوادگی خودبراساس اطلاعیه ای که همراه با نتایج منتشر خواهدشد برای ثبت نام به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

توجه: کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند، بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

رتبه 42 دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم
من انتخاب اولم رشته مهندسی الکتروابتیک مالک اشترقبول شدم.رتبمم86بود
امیدوارم همتون موفق باشید
92 کاشان
واقعا چرا بهشنی نصف کرد امسال
سلام من فوتونیک شهید باهنر کرمان قبول شدم کسی اینجا اطلاعاتی از این دانشگاه داره؟
سلام و عرض تبریک به دوستان و همکلاسی های عزیزم.
رتبه 16  شهید بهشتی قبول شدم.
با رتبه 199 الزهرا روزانه پژوهش محور قبول شدم . خدا رو شکر
سلام Physics عزیز من هم با رتبه 30 شهید بهشتی قبول شدم. امیدوارم هم کلاسی های خوبی برای هم باشیم... :)
سلام jim عزیز ، صمیمانه تبریک میگم بهتون. هفته آینده ان شاء الله می بینمتون.
سلام
رتبه 33
شهید بهشتی قبول شدم.
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
سلام
من هرچی نگاه میکنم توی سایت دانشگاه شهید بهشتی چیزی در مورد زمان و مکان ثبت نام ننوشته.اگر کسی اطلاعی داره لطفا اینجا اعلام کنه.
من فوتونیک شهید بهشتی قبول شدم.
با تشکر
سلام به همه دوستان عزیز عزیز عزیز
منبا 72 علم و صنعت قبول شدم
برای همگی از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم
سلام مهدی و امیر عزیز. تبریک می گم بهتون. امیدوارم زودتر شما رو ببینم.

اونطور که من از ترم بالایی هامون پرسیدم مثل اینکه قرار چند روزه دیگه چند تا فرم روی سایت قرار بگیره باید اونا رو پر کنیم و به صورت اسکن شده ارسال کنیم. بعد از اون نوبت به ثبت نام حضوری میشه.
 فعلاً که باید منتظر این فرم ها باشیم. :)
سلام jim - منم به شما تبریک میگم  - به زودی همدیگر رو خواهیم دید. در مورد زمان ثبت نام مگه توی سایت سازمان سنجش ننوشته باید روزهای 8 - 9 - 10 -11 ثبتنام انجام بشه؟ -
سلام مهدی محجوب عزیر.
صمیمانه قبولی تون رو تبریک میگم امیدوارم بتونیم تهران همدیگه رو ببینیم.
اطلاعیه ثبت نام دانشگاه شهید بهشتی یکشنبه نهم شهریور رو سایت قرار می گیره....
سلام
اگر رشته کارشناسی الکترونیک باشد آیا دروس جبرانی نیاز است
پاسخ:
سلام. خیر.
برنامه هفتگی فیزیک در شهید بهشتی  یک روز درمیان است یعنی شنبه ودو شنبه یا یکشنبه وسه شنبه برنامه هفتگی فوتونیک به چه صورتی است
پاسخ:
سلام. برای رشته فوتونیک نظم خاصی وجود ندارد و هر ترم تغییر می کند !
اگر کسی جزوات دروس را دارد آدرس آنرا جهت دانلود اعلام کند
ضمن تبریک به پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری به اطلاع می رساند به علت برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویی در هفته اول شهریور ماه در دانشگاه شهید بهشتی ثبت نام صورت نمی گیرد.
آگهی زمان ثبت نام و انتخاب واحد در روز یکشنبه 9/6/93 در سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت.
سلام رتبم58 علم و صنعت قبول شدم
با سلام و تبریک خدمت پذیرفته شدگان عزیز

من فارغ التحصیل الکترونیک هستم. ممکن است بفرمایید برای قبولی در دانشگاه شهید بهشتی چه منابعی را باید مطالعه کنم؟ در درس الکترونیک و زبان هیچ مشکلی ندارم اما هیچ آشنایی با مکانیک کوانتوم و فیزیک مدرن ندارم. پایه الکترومغتاطیس هم به لحاظ تستی ضعیف است. نظر شما عزیزان بسیار مهم است. لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. و لطفا بفرمایید با این شرایط دانشگاه شهید بهشتی خواسته دور از انتظاری است؟
سلام ب همگی تبریک میگم ب کسانی ک قبول شدن Physics عزیز ممنون میشم اگه لطف کنی ایمیلتو بزاریت بچه ها الکترومعناطیس خیلی مزخرف ب نظرتون کدوم کتاب بهتره ترم6 اپتیک و لیزر هستم من
کدرشته های انتخابی ، رتبه و آخرین رتبه قبولی در سهمیه ترتیب علاقه کدرشته انتخابی رتبه داوطلب آخرین رتبه قبولی نتیجه 1 17048 39 39 * 2 17050 24 36
3 17051 8 66
4 23917 6 35
5 17054 15 102
6 17052 7 55
میلاد جان از کتاب الکترومغناطیس پارسه برای رشته برق غافل نشو. واقعا کتاب فوق العاده ایه.....
راهنمای ثبت نام شهید بهشتی روی سایت قرار گرفت
دوستان  کسی نحوه محاسبه کارنامه اخرو میدونه
رتبه و رتبه اخرین قبولی رو میگم
مثلا من 92 شدم ولی تو
انتخاب اولم رده 72
انتخاب دوم زده  56
و میاد پایین
چجوزیه؟
پاسخ به علی
کارنامه نهایی میگه شما چندمین نفری هستی که اون کدرشته رو انتخاب کردی.مثلارتبه اصلی شما92شده و72امین نفری هستی که کدرشته اول رو انتخاب کردب و52امین نفری هستی که کدرشته  دوم رو انتخاب کردی . چون کدرشته های دیگه که پایینتر انتخاب کردید کم متقاضی تر بودن پس این عدد کاهش پیدا میکنه .
با سلام خدمت آقای ارکانی گل.....

من رتبه ی 27 با درصدهای زیر شدم :

زبان : 45

مغناطیس : 13

مدرن : 48

کوانتوم : 38

الکترونیک : 38 

اپتیک : 15

معدل : 17.41
رتبم 27 شده......امیدوارم سهید بهشتی ببینمتون....
سلام
آیا اطلاعی از برنامه هفتگی وشروع کلاسها دارید ؟
سلام
منابع فیزیک نیمه رسانا وفیزیک تخلیه الکتریکی گازها چیست
پاسخ:
سلام. به پستی که در مورد سرفصل دروس ارشد دانشگاه شهید بهشتی گذاشتیم، مراجعه کنید !
چه فصولی از مکانیک کوآنتومی تدریس میشو د آیا تمام کتاب تدریس خواهد شد
در بعضی از دانشگاهها سوالات امتحانات انگلیسی است آیا شهید بهشتی هم همین طور است
پاسخ:
سلام. بستگی به استاد مربوطه دارد. برخی از امتحانات به زبان انگلیسی هستند !

سلام به نظرتون کتاب زبان عمومی راهیان ارشد خوبه بخونم ؟ من از حالا میخوام شروع کنم به خوندن به نظرتون دیر نیست؟                                         لطفا بی جواب نزارید سوالامو

پاسخ:
سلام. کتاب زبان عمومی راهیان ارشد کتاب خیلی خوبیه. از الان شروع کردن اتفاقا خیلی هم به موقع هستش. موفق باشید !
با سلام
میخواستم از دوستانی که فوتونیک شهید بهشتی قبول شدند خواهش کنم که کتاب های موثر در قبول شدنشان در کنکور را به ما هم معرفی کنند ...دانشجوی سال سوم فیزیک هستم و میخواهم شروع کنم برای کنکور بخوانم....با سپاس فراوان

سلام ببخشیذمنرتبه فوتونیکم سال94     391شدم کجارومیارم؟/؟

سلام با رتبه ی290فوتونیک کجا میشه قبول شد؟
سلام من رتبه 335 فوتونیک 95 شدم 
زبان 54/44
مغناطیس سفید
مدرن -5
کوانتوم 3/33
الکترونیک8/33
روزانه کجاها میارم شبانه چطور 
اگه میشه جاهایی ک میارم به ترتیب اولویت برام بزارید از نظر دانشگاه بهتر 
سلام من امسال از مهندسی شیمی کنکور ارشد فوتونیک دادم  و با درصد های زیر رتیه ۱۰۰تا ۱۵۰من قطعیه؟
زبان 45
الکترومغناطیس 41/3
مدرن 13
کوانتوم 5
 نظر شما چیه اقای ارکانی؟
پاسخ:
سلام. به امید خدا شاید حتی بهتر از این هم بشه. الکترومغناطیس رو خیلی خوب زدید. پیروز باشید !
سلام،رتبه 377 فوتونیک سال 96 احتمال قبولی روزانه کرمان را دارم؟ یا اصلا احتمال روزانه جایی هست؟
من برای شروع درس خوندنم سردرگمم. از کجا شروع کنم به نظرتون ؟ کوانتوم و جدید قویم الکترو و زبان ضعیف ... به نظر شما از الکترو  و زبان شروع کنم بهتره؟