مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

فوتونیک دانشگاه خوارزمی کرج

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۸ ب.ظ

 دانشگاه خوارزمی کرج (تربیت معلم سابق) امسال برای دومین بار در مقطع کارشناسی ارشد رشته ی فوتونیک اقدام به پذیرش دانشجو نموده است. رزومه اعضای هیات علمی گروه فوتونیک این دانشگاه در لینک های زیر قرار داده شده است تا هرچه بیش تر با این اساتید آشنایی پیدا کنید:


دکتر محمدحسین مجلس آرا

http://cvs.khu.ac.ir/fa/majlesara.htm



دکتر جعفر جهان پناه

http://cvs.khu.ac.ir/jahanpanah.htm


۹۲/۰۴/۲۰

نظرات  (۱۰)

۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۳ دانشجوی سابق تربیت معلم
من حتی نمیدونستم پارسال هم فوتونیک گرفته.
دکتر مجلس آرا که خیلی آسون میگرفت.اپتیک هندسی درس میداد.که البته نظر دکتر ناجی این بود که باید اپتیک موجی درس داد، اپتیک هندسی آسونه.
دکتر مجلس آرا با دانشجو واقعا گرم بود،تو مایه های دکتر لطیفی که از دور سلام میده به  دانشجو.
دکتر جهانپناه هم تنها استادی بود که من عاشق درس دادنش بودم.فوقالعاده وقت شناس بود.مرتب و منظم هم بود.خیلی سعی داشت کارش بی نقص باشه.از نظر علمی سطح خوبی داشت.
البته نظر من مربوط به 5 سال پیشه.هر آدمی ممکنه تغییر رفتار بده تو 5 سال.
تربیت معلم امکانات آزمایشگاهی خیلی خوبی نداره اما با تغییری که دارن میدن داره بهتر میشه.
بین علم و صنعت و خوارزمی اگه کسی کرجی باشه به نظر من بهتره بره خوارزمی تا پاشه این همه راه بره علم و صنعت
سلام
یه سوال
آیا توی رشته فوتونیک وضعیت گرفتن بورسیه برای دکتری خوب هست یا نه؟

یعنی درجه سخی اون چه قدر است و اینکه بیشتر چه دانشگاه هایی بورسیه می کنند البته منظورم دانشگاه های خارج است
پاسخ:
سلام. منظورتون از بورس شدن دقیقا چیه؟
یعنی بورس سازمان خاصی بشین؟ یا اپلای منظورتونه؟
منظورم اپلای هست
مگه سازمان ها خارجی هم بورس می کنند؟
پاسخ:
اپلای کردن در کل کار چندان سختی نیست. هر کشور و هر دانشگاهی معیارهای خودشو داره. اما با فارغ التحصیلی از یک دانشگاه خوب اینجا و داشتن مقاله و معدل خوب میتونید تا حد خیلی زیادی امیدوار به پذیرفته شدن در دانشگاه های خوب باشید.
موفق باشد!
اشتباه نوشتید ، دانشگاه خوارزمی تهران هست نه کرج(دو شعبه داره: تهران و کرج)
امکانات آزمایشگاهی و درسی هم در تهران هست و هم در کرج ولی معمولاً کلاس ها در کرج برگزار میشه

سلام
من رشته ی فیزیکم و امسال میخوام کنکور ارشد فوتونیک هم بدم. میخواستم ببینم از بین کتابهایی که موسسه ها برای درس الکترونیک منتشر کرده اند کدام را پیشنهاد میکنید .من الکترونیک مدرسان شریف رو گرفته اک که متاسفانه مطالب رو خوب نگفته و بیشتر به درد بچه های برق میخوره
پاسخ:
سلام. اگر در دوره کارشناسی درس الکترونیک را نگذرانده اید، این درس را کنار بگذارید. اما اگر با درس الکترونیک آشنایی نسبی دارید، بهترین کتاب برای شما جلد اول کتاب میکروالکترونیک سدرا است. برای تست هم فقط تستهای سالهای قبل را تمرین کنید. فقط و فقط تستهای سالهای قبل فوتونیک.
موفق باشید !
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۱۱ فیزیک خوان
سلام به نظرشمارشته فوتونیک برای خانمها خوبه؟                  
بازارکارش توی شهرستانها چطوره؟
سلام من امسال کنکور رو76شدم ـ به نظرتون دانشگاه علم و صنعت خوبه یا خوارزمی یا تبریز؟
پاسخ:
سلام. اگر ساکن تهران نیستید، بعد از بهشتی، تبریز خوبه !
سلام ـ من امسال76آوردم به نظرتون بعد از شهید بهشتی کدوم دانشگاه خوبه؟کمکم کنید
سلام.به نظرتون شبانه علم وصنعت بخونم بهتره یا روزانه خوارزمی ؟
من روزانه خوارزمی قبول شدم حالا هی ناراحتم که چرا شبانه علم وصنعتو پایین تر زدم .از لحاظ امکانات وهیعت علمی  آیا خیلی با هم فرق دارن؟ ممنون 
سلام من رتبه 105 در رشته فوتونیک شدم چند درصد احتمال داره دانشگاه خوارزمی قبول شم ؟ و اینکه غیر بهشتی و خوارزمی دانشگاه دیگری هم رشته فوتونیک پذیرش میکند ؟