مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نظرات  (۲۴)

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ؛ آسمان را دریاب...

مرسی آقای ارکانی. همین چند دقیقه پیش این 3 درس رو انتخاب واحد کردم. این کامنت رو هم درست از سایت اینترنت پژوهشکده لیزر و پلاسما شهید بهشتی می نویسم.
Laser Fundamentals in term eraeh nashode va quantum ham sakuraii tadris mishavad
dar kol mamnun
سلام بچه ها کنکور امروز به نظر شما چطور بود؟
سلام ببخشیدمیشه کتاب الکترونیک کوانتومی یاریو روهم تووبلاگتون بذارید؟
سلام نگفتیدکه کتاب الکترونیک کوانتومی یاریو رو داریدیانه؟خیلی نیازدارم کمکم کنید.
پاسخ:
سلام. ایمیل بزنید لطفا !
ببخشید حل المسائل الکترونیک کوانتومی یاریو روندارید؟
حل المسائل الکترونیک کوانتومی یاریورودارید؟
چراجوابمو نمی دید؟
پاسخ:
سلام. متاسفانه ندارم !
ببخشیدحل فارسی کوانتوم ساکورایی رودارید؟
پاسخ:
سلام. کتاب حللش در بازار موجوده !
سلام ببخشیدحلش اینجااصلن وجودنداره ،اگه امکانش هست میشه ازروی فصول 4و7اون اسکن کنیدوتوی وبلاگتون بذارید.اگه بذاریدممنون میشه آخه خیلی نیازدارم توروخداکمکم کنید.
پس چراجوابموندادید؟
پاسخ:
به نظر شما قراره من تمام صفحات این دو فصل رو برای شما بفرستم؟!!!
اگه امکانش هست تووبلاگتون بذارید؟خیلی ممنون
سلام میشه لطف کنیدحل تمارین فصول5و7کوانتوم ساکورایی رو تووبلاگتون بذارید؟توروخداکمکم کنیدخیلی محتاجم.اجرتون باخانم بی بی فاطمه زهرا
پاسخ:
سلام. کتابش در بازار موجوده !
آخه حلش توشهرماوجودنداره ،توروخداکمک کنید.
اگه آدرس ایمیلمو بدم برام ایمیل می کنید؟آخه استادمون بعدازتعطیلات می خواد از فصل 5 امتحان بگیره ومن خیلی ازتمارین اون روبلدنیستم.توروخداکمکم کنید
پاسخ:
با ایمیل باهام در تماس باشید !
سلام ممنونم اینم ایمیل منه من متاسفانه ایمیل شماروندارم
من منتظرم که برام ایمیل کنید.تشکر
پاسخ:
چند روز پیش ایمیل دادم بهتون !
متاسفانه من ایمیلی ازشمادریافت نکردم.خواهشا تااین چندروز بفرستیدآخه دوشنبه امتحان دارم.ممنون ازلطفتون
پاسخ:
شاید اسپم شده باشه. عرض کردم که شماره ی تمرینها رو بگید تا براتون بفرستم !
سلام یه خواهشی ازتون دارم لطف کنیدحل این تمارن روتاامشب برام بفرستید.یه عالمه تشکر
پاسخ:
سلام. ایمیلتون رو چک کنید !
سلام زبان اصلی این کتابا خوبه یا ترجمش؟
سلام ببخشیدحل المسائل مکانیک کوانتومی بالنتاین روندارید؟خیلی نیازدارم توروخداکمکم کنید.
پاسخ:
سلام. نه متاسفانه. سخت گیر میاد !
یعنی حل المسائلش وجوداره؟
پاسخ:
راستش من ندیدم تا حالا !
سلام کسی حل فیزیک لیزر رو داره؟