مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
۹۴/۰۲/۲۴
المیرا میلانی

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز
من در نظرات دیدم فرموده بودین که فوتونیک تبریز خوندین، میتنونم ازتون خواهش کنم یک شماره تماس از خودتون برای من ایمیل کنین تا باشما مشورت کنم
من میخوام از برق-الکترونیک وارد فوتونیک تبریز شوم
خیلی ممنون
پاسخ:
سلام. خانم میلانی فوتونیک تبریز خوندن!
ممنون از پاسختون
اگر لطف کنید و ایمیلی از ایشان برای من ارسال کنین تا سوالاتم را برایشون ایمیل کنم، ممنون میشم
پاسخ:
با سلام  و آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز
 من در خدمتم
 ایمیلتون رو دریافت کردم . براتون ایمیل میزنم در اسرع وقت
 برقرار باشید .
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۸ مهندس اپتیک و لیزر
سلام
آیا به فارغ التحصیلان رشته ما مجوز عینک سازی و فروشی میدن یا نه؟
۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۱ مهندس اپتیک و لیزر
سلام
لطفا به سوالم جواب بدین
ممنون
پاسخ:
سلام. اطلاعی ندارم دوست عزیز !