مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مطالب آینده ی وبلاگ

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ

 سلام و عرض احترام به تمامی دوستانی که مطالب وبلاگ رو دنبال میکنند و با نظرات پر محبتشون به ما دلگرمی میدن. به دلیل برخی مشغله هایی که داشتم و دارم، مدتی مطالب تازه نتونستم براتون آماده کنم. مطالب احتمالی که در آینده در موردشون مطلب خواهیم گذاشت:


- آزمایشگاه های پژوهشکده لیزر و پلاسما

- دانشگاه های معتبر اروپایی که در زمینه ی فوتونیک فعالیت دارند

- بررسی روند کلی از پایان تحصیلات کارشناسی ارشد فوتونیک تا گرفتن پذیرش دکتری از دانشگاه های اروپایی

- الگوریتم ژنتیک به عنوان ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی



از شما خواهشمندیم تا اگر در مورد مطلب خاصی در زمینه ی فوتونیک مطلب دارید یا تمایل دارید که ما مطلب بگذاریم، در بخش نظرات به ما اعلام کنید!


۹۴/۰۳/۲۸
رضا ارکانی

نظرات  (۷)

سلام خدا خیرتون بده.من که همیشه وبلاگتون رو میخونم و استفاده میکنم
سلام ببخشید شمانرم افزارآرسافت رونداری؟خیلی به اون نیازدارم.
پاسخ:
سلام. نه متاسفانه !
با سلام و تشکر  ببخشید شما اطلاع دارید چه اساتیدی در زمینه بیو فوتونیک کار میکنند؟ در واقع کار آزمایشگاهی (نه شبیه سازی ) منظورم است.

باز هم تشکر میکنم.
پاسخ:
سلام. به پستهایی که در رابطه با اساتید دانشگاهها گذاشتیم، مراجعه کنید !
در مورد دانشگاه شهید بهشتی میدونم که دکتر مهاجرانی و دکتر انصاری در این زمینه کار تجربی انجام میدن!
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۸ آزاده کشاورز
با سلام به ادمین محترم و اعضا.
من تازه با سایت شما آشنا شده ام. 
میخام از شما واسه امسال کنکور ارشد کمک بگیرم چون یخورده شرایطم خاصه.
من سه سال پیش از دانشگاه با هنر کرمان کارشناسی ارشد فیزیک بنیادی روزانه فارق تحصیل شدم و هم اکنون داتشگاه ازاد درس میدهم.
به خاطر بی علاقگی به رشته ارشدم، تصمیم گرفتم دوباره کنکور ارشد بدم.
من اصفهان زندگی میکنم، و تصمیم دارم دانشگاه مالک اشتر الکترو اپتیک شبانه بخونم. 
احتیاج به راهنمایی دارم، اینکه با چه رتبه و شرایطی میتونم این دانشگاه قبول شم. برای  خانومها محدودیتی وجود نداره؟
لطفا راهنمای کنین.
پاسخ:
سلام. برای خانمها که محدودیتی وجود نداره. برای داشگاه مالک اشتر چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن و معمولا رتبه های حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ برای شبانه شانش قبولی دارن. موفق باشید !
بسیار ممنون که انقدر زود جوابمو دادید. خیلی عالیه!!
از اون جایی که من یک بار روزانه ارشد خوندم دیگه نمیتونم روزانه قبول شم.
سوالایی که در مورد درسا و کتابای تست دارم رو همینجا بزارم یا قسمت خاصی از سایت رو برا کنکوریا گذاشتید؟ 
در ضمن من پدرم ارتشی بوده و شوهرمم یه جورایی کارمند نظامی محسوب میشه، شنیدم  این واسه مالک اشتر سهمیه داره، درسته؟ از موارد مصاحبه چیزی میدونید؟
سطح علمی این دانشگاه چه جوره؟ 
پاسخ:
خواهش میکنم. در این مورد اطلاع زیادی ندارم. هر جایی که راحتید میتونید سوالاتونو مطرح کنید. موفق باشید !
باسلام خدمت شمادوستان عزیز
ببخشیدلطفادرباره ی دانشگاه های معتبراروپایی که درزمینه ی فوتونیک فعالیت دارندوهمچنین بررسی روندکلی ازپایان تحصیلات کارشناسی ارشدفوتونیک تاگرفتن پذیرش دکتری ازدانشگاه های اروپایی مطلب بذارین.
بی نهاییت ممنون ازشما
پاسخ:
سلام. متاسفانه کمی درگیر هستم. در اولین فرصت این کار رو انجام خواهیم داد !
خیلی ممنون.لطف میکنین.