مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک

مطالب علمی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک

مهندسی فوتونیک
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک 96

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ب.ظ

 با عرض سلام و تبریک به داوطلبان پذیرفته شده ی آزمون کارشناسی ارشد فوتونیک سال 96، از دوستان گرامی خواهش داریم رتبه، دوره ی روزانه، شبانه و یا پردیس، و دانشگاه محل پذیرش خود را در بخش نظرات با هم به اشتراک بگذارند.


نظرات  (۱۴)

سلام آقای ارکانی من از رشته فوتونیک گرایش فیزیک روزانه تبریز قبول شدم.
این گرایش هایی که تو فوتونیک هست خیلی تفاوت دارن؟ من به رشته مخابرات علاقه داشتم نمره ام نرسید 
گرایش که قبول شدم بیشتر تو چه زمینه ای هست ؟ از یکی از دوستان شنیدم به مبحث شیمی مربوط میشه درسته ؟
اگه راهنماییم کنین ممنون میشم
پاسخ:
سلام و تبریک. به نظرم در پست های قبلی رتبه ی خودتون رو ذکر کرده بودید، ولی ممنون میشیم اگر دوباره اینجا هم بگید. فوتونیک گرایش فیزیک دانشگاه تبریز بیشتر به مباحثی پیرامون کاربرد مواد آلی و پلیمرها در فوتونیک میپردازه. پیروز باششید !
منم فوتونیک تبریز گرایش فیزیک 170
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۲۴ هاجر حسینی کیا
سلام اقای ارکانی.منم فوتونیک شهید بهشتی روزانه قبول شدم.رتبم هم ۴۷بود.
سلام. من با رتبه ۱۸۲ روزانه گیلان قبول شدم . ساکن رشتم ولی اول زنجان رو زده بودم متاسفانه اونو نیاوردم .
سلام وقت بخیر.یه سوال چرا اخرین رتبه قبولی بهشتی ۵۸ هست و تحصیلات تکمیلی زنجان ۳۷؟یعنی سطح فوتونیک زنجان بهتره؟
من خودم بهشتی قبول شدم!
پاسخ:
سلام. فکر کنم منظورتون رتبه های مندرج در کارنامه نهایی باشه؟ درسته؟
بله،اطلاعات مربوط به کارنامه نهایی.و یه سوال دیگه ،تعداد شرکت کننده های کنکور فوتونیک از کجا میشه فهمید؟
پاسخ:
تعداد شرکت کننده ها سالهای گذشته از طریق پیک سنجش منتشر میشد.

کارنامه ی نهایی تنها تعداد کسانی که رشته محل رو انتخاب کردند، و رتبه ی شما بین کسانی که اون رشته محل رو انتخاب کردند رو نشون میده.
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۵۵ رشته فوتونیک
سلام منم فوتونیک دانشگاه تبریز قبول شدم رتبه امم شده 180‌.خوبه هم کلاسیامونم که پیدا کردم😊😊😊 آقای امیر مهدی و نگین جان بهتون تبریک میگم انشالله که همیشه موفق باشین .
سلام
لطفا افرادی که در دانشگاه علم و صنعت قبول شده اند رتبه هاشونو اعلام کنند بنده خود را برای کنکور سال بعد اماده میکنم .
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۴۷ هاجر حسینی کیا
خب شما که خودتون رو دارید برای سال بعد اماده میکنید تلاشتون رو واسه دانشگاه شهید بهشتی بکنید چون به اندازه ی کافی وقت دارید.موفق باشید
سلام  وقت بخیر 
فوتونیک علوم تحقیقات رتبه ١٧٣
آقای ارکانی میشه برای انتخاب واحد راهنمایی کنید چه درس هایی را برای این ترم برداریم 
ممنون از راهنمایی هاتون و وبلاگ خوبتون😊😊
سلام
از کسایی که کارشناسی برق بودن امسال فوتونیک تو دانشگاه های خوب مثه بهشتی - علم و صنعت و تهران قبول شدن؟ لطفا رتبه و درصداتون و بگید ممنون من میخوام بر سال بعد بخونم... امسال رتبه ام خوب نشد
سلام
موقع ثبت نام شنیدم تا رتبه ی هفتادوخورده ای هم قبول شدن بهشتی!!!!
امیدوارانه بخوانید!
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۰۵ مسعود عبدالهی
سلام. با 111 فوتونیک تبریز گرایش الکترونیک قبول شدم.
سلام دوستان من دانشجوی فیزیک مهندسی هستم میخوام برای سال بعد کنکور فوتونیک شرکت کنم متاسفانه تابستونمم از دست دادم میشه لطفا راهنماییکم کنید که از کجا شروع به مطالعه کنم و روی چ درسایی وقت بیشتری بذارم